خبر فوری

 
دیره اسماعیل خان: دومین حمله تروریستی به شرکت حفاری نفت و گاز طی یک هفته اخیر
کد خبر :2072528841

13:14 1402/08/22


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, پلیس خیبر پختون خوا, حمله تروریستی, حمله مسلحانه, دیره اسماعیل خان, شرکت نفت و گاز,

در پی حمله تروریستی عناصر ناشناس به کاروان شرکت خصوصی حفاری نفت و گاز الحاج در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا یک نیروی پلیس کشته و 12 نفر زخمی شدند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز|  در پی حمله تروریستی عناصر ناشناس به کاروان شرکت خصوصی حفاری نفت و گاز الحاج در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا یک نیروی پلیس کشته و 12 نفر زخمی شدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر مسلح ناشناس دقایقی پیش کاروان خودرویی متعلق به شرکت خصوصی حفاری نفت و گاز الحاج را در نزدیکی منطقه درازنده از توابع شهرستان دیره اسماعیل خان هدف حمله قرار دادند.

در نتیجه این حمله یکی از نیروهای پلیس مأمور حفاظت از این کاروان در دم جان باخت و 12 تن دیگر نیز دچار جراحت شدند.

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

لازم به ذکر است این دومین حمله تروریستی به تأسیسات شرکت خصوصی حفاری و نفت گاز الحاج ظرف یک هفته گذشته است، در حمله هفته گذشته که در مورخه 16 آبان ماه صورت گرفت دو نیروی پلیس کشته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

تکمیلی:

طبق آخرین گزارش منتشر شده از وضعیت مجروحان این حادثه تروریستی شمار کشته شدگان این حمله به 3 نفر افزایش یافته است.

به گفته منابع آگاه، در نتیجه این حمله دو تن دیگر از مجروحان حادثه شامل دو تن از کارگران شرکت مذکور به نام‌های محمد فیصل و آصف کامران با سن 35 و 29 سال ساکن شهرستان کرک ایالت خیبر پختون خوا به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

همچنین هویت نیروی پلیس کشته شده در این حمله که مأموریت حفاظت از پروژه را بر عهده داشت نیز سرباز سید محمد شاهین شاه با سن 33 سال ساکن هنگو اعلام شده است.

ارسال نظر

 
1