خبر فوری

 
دستگیری چهار تروریست از جمله یک عامل انتحاری طی عملیات مشترک نیروهای امنیتی پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2072006314

11:43 1401/10/14


برچسب ها : انتحاری, پارلمان پاکستان, پلیس اسلام آباد, پلیس پاکستان, تحریک طالبان پاکستان, دایره مبارزه با تروریسم, دستگیری تروریست ها, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, سی تی دی,

در عملیات مشترک سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در اسلام آباد یک عامل انتحاری پیش از اقدام تروریستی شناسایی و دستگیر شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| در عملیات مشترک سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان و نیروهای دایره مبارزه با تروریسم در اسلام آباد یک عامل انتحاری پیش از اقدام تروریستی شناسایی و دستگیر شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از انتشار تصویر یک عامل انتحاری به نام ذاکرالله و صدور هشدار امنیتی در خصوص اقدام تروریستی نهادهای امنیتی پاکستان موفق شدند با استفاده از فناوری‌های جدید این تروریست را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته مقامات دایره مبارزه با تروریسم، این تروریست موفق شده بود خود را تا حوزه استحفاظی پلیس منطقه ترنول برساند که با اقدام به هنگام نهادهای امنیتی به همراه دو تن از همدستان خود بازداشت شد.

گفتنی است نهم دی ماه دولت فدرال پاکستان با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام وضعیت قرمز در پایتخت این کشور نسبت به وقوع حمله تروریستی هشدار داده بود، نهادهای امنیتی پاکستان نیز تصویر عامل انتحاری که قصد عملیات در پایتخت را داشت منتشر کرده و به تمامی مأموران پلیس و نیروهای امنیتی دستور تشدید تدابیر امنیتی در مبادی ورودی شهر و مناطق حساس به ویژه ساختمان‌های دولتی و سفارت کشورهای خارجی را صادر کردند.

علاوه بر این یک تروریست وابسته به تحریک طالبان پاکستان که با انتشار ویدئویی از ساختمان پارلمان پاکستان تهدید به انجام عملیات کرده بود نیز توسط پلیس اسلام آباد شناسایی و دستگیر شد.

این تروریست طی روزهای گذشته با انتشار ویدئویی از منطقه کوهستانی مارگله مشرف به پایتخت، با در دست داشتن یک یادداشت با مضمون «به زودی به سراغتان خواهیم آمد» نسبت به عملیات نظامی علیه پارلمان پاکستان هشدار داده بود.

ارسال نظر

 
1