خبر فوری

 

کراچی: به گزارش راز نیوز| هیأتی از اسبربانک روسیه به رهبری تیمور کوزینتسف رئیس بخش بین المللی بانک امروز با مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند دیدار کرد.

در این نشست فرصت‌ های سرمایه‌گذاری در آموزش، بهداشت و فناوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه به همراه معاون نماینده تجاری اسبربانک و سرکنسول روسیه در کراچی، دیگر مقامات دولت محلی ایالت سند و اسبربانک روسیه حضور داشتند.

رئیس بخش بین المللی بانک در گفتگو با مراد علی شاه گفت که بانک آنها در تجارت، مراقبت های بهداشتی، آموزش، علم، مدیریت عمومی، کشاورزی، سیاره زمین، میراث و آینده سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: آنها در کشور های مختلف از جمله چین، کشورهای آسیای جنوب شرقی، ایران و کشور های مختلف دیگر مشغول به کار هستند.

وزیر ارشد گفت: فرصت های سرمایه گذاری در آموزش مدرسه برای اسبربانک وجود دارد. بانک‌ ها می‌توانند در استارت ‌آپ ‌های فناوری آموزش (EdTech) با هدف توسعه راه‌ حل های نوآورانه برای ارائه آموزش در سند سرمایه گذاری کنند. این امر می تواند شامل تامین مالی پلتفرم های یادگیری آنلاین، کتاب های درسی دیجیتال، یا سیستم های مدیریت آموزشی با همکاری واحد پشتیبانی اصلاحات (RSU) باشد.

مراد علی شاه در ادامه صحبت های خود با پیشنهاد مشارکت بانک با موسسات آموزشی، خاطر نشان کرد که اسبربانک می تواند با مدارس یا دانشگاه های خصوصی در سند همکاری کند تا وام های دانشجویی یا سایر سبد های مالی متناسب با بخش آموزش را برای تحصیل دانشجویان در روسیه ارائه دهد.

در این نشست توافق شد تا رئیس بین المللی اسبربانک روسیه تیم خود برای رایزنی های اولیه به منظور بحث در مورد سرمایه گذاری در حوزه فناوری آموزش با روسای سه دانشگاه NED، دانشگاه مهران در جامشورو و IBA در سکر را معرفی کند.

وزیر ارشد ایالت سند همچنین به زاهد عباسی معاون وزیر آموزش و پرورش ایالت دستور تا با هدف بررسی فرصت های سرمایه گذاری با تیم پیشنهادی بانک روسیه نشستی برگزار کند.

وی در ادامه طی گفتگو در مورد احیای کارخانه فولاد کراچی، اظهار کرد: کارخانه فولاد در زمان نخست وزیری شهید ذوالفقار علی بوتو توسط روس ها ساخته شده بود. او گفت که دولتش مشتاق است کارخانه های فولاد را برای منافع بیشتر کارگران خود و توسعه اقتصاد بازسازی کند.

رئیس هیأت بانک روسیه ضمن تشکر از وزیر ارشد ایالت سند بابت فرصتی که جهت گفتمان در اختیار این هیأت قرار داد، به وی اطمینان داد که مذاکرات با تیم ایالتی برای ایجاد اجماع ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

 
1