خبر فوری

 
 
تقویت سیستم بهداشت و سلامت محور رایزنی سفیر برزیل و وزیر موقت بهداشت پاکستان
کد خبر :2070199652

13:15 1402/06/06


برچسب ها : پاکستان و برزیل, دولت موقت, روابط دوجانبه, سفیر برزیل, وزیر بهداشت, وزیر بهداشت پاکستان,

اولانتویرا سفیر برزیل در اسلام آباد امروز دوشنبه 6 شهریور با دکتر ندیم جان وزیر موقت بهداشت پاکستان دیدار کرد .


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اولانتویرا سفیر برزیل در اسلام آباد امروز دوشنبه 6 شهریور با دکتر ندیم جان وزیر موقت بهداشت پاکستان دیدار کرد و ضمن عرض تبریک به وزیر فدرال بابت تصدی در سمت وزارت بهداشت، گفت: امیدوارم انتصاب کارشناس بهداشت عمومی معتبر جهانی برای توسعه بخش سلامت مفید خواهد بود.

وزیر فدرال پاکستان در این بین ضمن برجسته سازی مناسبات عمیق و مستحکم میان دو کشور، با بیان اینکه تمهیدات پاکستان به منظور خاتمه بخشیدن به ویروس فلج اطفال ادامه دارد، گفت: همکاری های میان دو کشور و روابط تجاری ستودنی هستند. وی تکمیل چشم انداز توسعه و رفاه پاکستان به رهبری نخست وزیر این کشور را ماموریت خود عنوان کرد و گفت: برای تدوین استراتژی یکپارچه برای ریشه‌کنی فلج اطفال گام‌های جدی برداشته شده و اقدامات موثری برای ریشه‌کنی آن در حال انجام است، ضمن اینکه اقدامات مؤثری در جهت تقویت سیستم امنیت سلامت جهانی و تامین پوشش همگانی سلامت در حال انجام است.  

دکتر ندیم جان اظهار داشت: استراتژی یکپارچه برای محافظت در برابر اپیدمی ها شکل گرفته و امکانات بهداشتی در بیمارستان ها بر اساس خطوط مدرن در حال توسعه هستند. درحال تقویت خدمات بهداشتی مرزی پاکستان جهت مبارزه با این بیماری همه گیر هستیم. همچنین توصیه های مقررات بین المللی بهداشت نیز در حال تضمین است.

ارسال نظر

 
1