خبر فوری

 
 
نشست هیئت بانک جهانی با رئیس سازمان آب و برق پاکستان
کد خبر :2069478385

10:26 1402/07/20


برچسب ها : پاکستان و بانک جهانی, روابط دوجانبه, سازمان آب و برق پاکستان, هیئت بانک جهانی,

تیم چهار نفره انرژی به ریاست سیمن استولپ مدیر بخش انرژی آسیای جنوبی بانک جهانی با سپهبد بازنشسته سجاد غنی رئیس سازمان آب و برق WAPDA پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| تیم چهار نفره انرژی به ریاست سیمن استولپ مدیر بخش انرژی آسیای جنوبی بانک جهانی با سپهبد بازنشسته سجاد غنی رئیس سازمان آب و برق WAPDA پاکستان دیدار کرد.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که توضیحاتی در مورد پیشرفت پروژه های WAPDA با بودجه بانک جهانی، که شامل پروژه برق آبی داسو، پروژه برق آبی توسعه پنجم تاربلا و پروژه پنل خورشیدی شناور تاربلا می شود، به هیئت ارائه شد. عملیات و عملکرد پروژه توسعه برق آبی تاربلا 4 که توسط بانک جهانی تامین مالی می شود نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست اطمینان داده شد که پروژه برق آبی توسعه یافته تاربلا 4، برابر با هزینه سرمایه اولیه خود برق تولید کرده است. همچنین مجموعه ای از پروژه های آتی WAPDA در بخش برق آبی که از حمایت مالی بانک جهانی برخوردار شده است، به این هیئت ارائه شد.

رئیس سازمان آب و برق پاکستان از حمایت بانک جهانی در دستیابی به انرژی کم هزینه، پاک و سبز در پاکستان از طریق پروژه های WAPDA قدردانی کرد. وی ابراز امیدواری کرد که بانک جهانی افزایش همکاری خود در این زمینه را مورد بررسی قرار خواهد داد.

ارسال نظر

 
1