خبر فوری

 
سفیر چین متعهد شد هرگونه حمایت لازم برای سرمایه گذاری در پاکستان را انجام دهد
کد خبر :206879366

17:56 1403/05/03


برچسب ها : پاکستان و چین, تجارت, جام کمال خان, رئیس هیئت سرمایه گذاری پاکستان, سرمایه گذاری, سفیر چین, صنایع, عبدالعلیم خان, وزیر تجارت پاکستان, وزیر خصوصی سازی پاکستان,

جیانگ زی آیدونگ سفیر چین امروز طی دیدار با وزیر تجارت و رئیس هیأت سرمایه گذاری پاکستان، تضمین داد که هرگونه همکاری و حمایت لازم برای افزایش سرمایه گذاری و انتقال صنایع به پاکستان، انجام خواهد داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| جیانگ زی آیدونگ سفیر چین امروز طی دیدار با وزیر تجارت و رئیس هیأت سرمایه گذاری پاکستان، تضمین داد که هرگونه همکاری و حمایت لازم برای افزایش سرمایه گذاری و انتقال صنایع به پاکستان، انجام خواهد داد.

بر اساس گزارش: سفیر چین امروز دیداری با جام کمال خان وزیر تجارت، عبدالعلیم خان رئیس هیأت سرمایه گذاری پاکستان و طارق فاطمی مشاور نخست وزیر پاکستان داشت.

در جریان این نشست موضوع انتقال صنایع تحت عنوان "صنعت همسان سازی" از چین به پاکستان مورد بررسی قرار گرفت و 7 بخش برای این امر شامل حوزه های تجهیزات پزشکی، پلاستیک، نساجی، چرم، گوشت خوراکی، میوه و سبزیجات و ضایعات انتخاب شد.

عبدالعلیم خان در این بین ضمن دعوت از سرمایه گذاری بیشتر چین و شرکت های چینی برای حضور در پاکستان، در گفتگو با سفیر، گفت: امکان سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله مسکن و زیرساخت ها وجود دارد. پاکستان در حال فراهم کردن ویزای تجاری فوری به 124 کشور از جمله چین می باشد.

وی ادامه داد که افزایش فعالیت های بازرگانی میان دو کشور پاکستان و چین، موجب پویایی و توسعه منطقه می شود؛ برادران چینی میهمانان ما خواهند بود و امنیت آنها را تضمین خواهیم کرد.

وزیر دولت فدرال با بیان اینکه عناصری که به دنبال ایجاد شکاف در دوستی و روابط نزدیک پاکستان و چین می باشند، همان ها مسائل امنیتی را به وجود می آورند، خاطر نشان ساخت: اجازه نخواهیم داد چنین عناصر و قدرت هایی در اهداف شوم خود موفق شوند. 

ارسال نظر

 
1