خبر فوری

 
نخست وزیر شهباز شریف: پاکستان صدای رسای فلسطین در هر مجمع بین المللی خواهد بود
کد خبر :206484943

14:14 1403/01/16


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, سفیر فلسطین, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

شهباز شریف نخست وزیر پاکستان اطمینان داده است که پاکستان صدای خود را در هر مجمع بین المللی برای مردم فلسطین بلند خواهد کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| شهباز شریف نخست وزیر پاکستان اطمینان داده است که پاکستان صدای خود را در هر مجمع بین المللی برای مردم فلسطین بلند خواهد کرد.

احمد جواد ربیع سفیر فلسطین امروز با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار کرد.

نخست وزیر با استقبال از پذیرش قطعنامه 2728 شورای امنیت سازمان ملل، از اینکه اسرائیل تصمیم گرفته است این قطعنامه را نادیده بگیرد و به نقض گستاخانه آن ادامه دهد، ابراز تاسف کرد.

وی با محکوم کردن شدید خشونت‌های جاری اسرائیل در غزه، خواستار پایان فوری جنگ نسل‌کشی اسرائیل علیه مردم شجاع و بی‌گناه فلسطین شد. وی مرگ غم انگیز بیش از 32 هزار  فلسطینی از جمله 17 هزار کودک و همچنین بیش از 70 هزار مجروح بر اثر اقدامات وحشیانه نیروهای امنیتی اسرائیل را تسلیت گفت.

نخست‌وزیر از محمود عباس رئیس‌جمهور فلسطین به‌ خاطر پیام تبریک گرمش به وی پس از انتخاب مجددش تشکر کرد. وی گفت که پاکستان رابطه تاریخی و نزدیک با کشور برادر فلسطین دارد و پیوسته از آرمان فلسطین در سازمان ملل، سازمان همکاری اسلامی و همچنین سایر پلتفرم های بین المللی حمایت کرده است.

سفیر از نخست وزیر و مردم پاکستان برای حمایت از مردم فلسطین تشکر کرد و گفت که پاکستان یک منبع قدرت برای آنها در این زمان دشوار است.

ارسال نظر

 
1