خبر فوری

 
 
هلاکت یک عضو تحریک طالبان پاکستان در عملیات پلیس در دیره اسماعیل خان
کد خبر :206224648

11:40 1402/01/16


برچسب ها : پلیس ایالت خیبر پختون خوا, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, دیره اسماعیل خان, نیروهای امنیتی پاکستان, هلاکت تروریست ها,

طی عملیات مشترک پلیس و نیروهای امنیتی پاکستانی در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست وابسته به تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| طی عملیات مشترک پلیس و نیروهای امنیتی پاکستانی در شهرستان دیره اسماعیل خان ایالت خیبر پختون خوا یک تروریست وابسته به تحریک طالبان پاکستان به هلاکت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نیروهای امنیتی پاکستان و پلیس پس از دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور تروریست‌ها عملیاتی را در منطقه کوت عیسی واقع در حوزه استحفاظی ایستگاه پلیس داربن آغاز نمودند.

در این عملیات تروریست‌ها اقدام به تیراندازی به سوی پلیس و نیروهای امنیتی کردند که با واکنش به هنگام نیروهای امنیتی مواجه شدند، در نتیجه مقابله به مثل نیروهای امنیتی پاکستان یک عضو تحریک طالبان پاکستان به نام انصر فرزند گل رحمان در دم به هلاکت رسید و دو تروریست دیگر نیز دچار جراحت شدند؛ اما موفق به فرار از منطقه شدند.

طی این عملیات یک افسر پلیس به نام الیاس نیز زخمی شد که بلافاصله به بیمارستان مرکزی شهرستان دیره اسماعیل خان انتقال یافت.

لازم به ذکر است تروریست به هلاکت رسیده به نام انصر در حملات مختلف تروریستی علیه پلیس و نیروهای امنیتی مشارکت داشت، اسلحه اس ام جی که از تروریست به هلاکت رسیده متعلق به افسر پلیس به نام حضرت حسین است که در حمله تروریستی به مرکز پلیس درابن جان خود را از دست داده بود.

از سوی دیگر گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان روز گذشته در بیانیه‌ای از نافرجام گذاشتن یورش نیروهای امنیتی پاکستان در منطقه کوت عیسی خان شهرستان دیره اسماعیل خان خبر داد.

محمد خراسانی سخنگوی این گروه تروریستی در بیانیه مذکور اعلام داشت: ساعت 9 صبح امروز پلیس و نیروهای دایره مبارزه با تروریسم به یکی از مخفیگاه‌های مجاهدان تحریک طالبان پاکستان واقع در منطقه کوت عیسی خان از توابع بخش درابن شهرستان دیره اسماعیل خان یورش بردند، مجاهدان ما با تمام توان به مقابله با نیروهای امنیتی پاکستان پرداختند که در نتیجه آن دو تن از اعضای دایره مبارزه با تروریسم به هلاکت رسیدند.

وی افزود: در این عملیات یکی از مجاهدان ما به نام عابد به شهادت رسید، اما دیگر همراهان ما در این عملیات جان سالم به در بردند.

ارسال نظر

 
1