خبر فوری

 
 
رایزنی مقامات پاکستان و عربستان درباره تقویت بیشتر همکاری‌های دفاعی
کد خبر :2059223130

12:20 1403/01/31


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, راولپندی, روابط دفاعی, روابط نظامی, ژنرال سید عاصم منیر احمد, فرمانده ارتش پاکستان, معاون وزیر دفاع عربستان,

مقامات عالی رتبه نظامی پاکستان و عربستان سعودی در دیدار روز گذشته خود پیرامون تقویت بیش از پیش همکاری‌های دفاعی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.


راولپندی: به گزارش راز نیوز| مقامات عالی رتبه نظامی پاکستان و عربستان سعودی در دیدار روز گذشته خود پیرامون تقویت بیش از پیش همکاری‌های دفاعی میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

طبق اعلام اداره روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال طلال بن عبدالله آل سعود دستیار وزیر دفاع عربستان سعودی که در صدر هیئت عالی رتبه در پاکستان حضور دارد روز گذشته با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان در راولپندی با ژنرال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

دو طرف در این دیدار در خصوص اقدامات مربوط به توسعه همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مورد علاقه دفاعی از جمله تولیدات دفاعی و آموزش نظامیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

فرمانده ارتش پاکستان در این دیدار نسبت به همکاری در زمینه افزایش توانمندی نیروی زمینی عربستان سعودی اعلام آمادگی نشان داد.

مقامات دو کشور همچنین در پنجمین نشست همکاری دفاعی پاکستان و عربستان سعودی به بررسی تحولات امنیتی منطقه‌ای و جهانی و پیامدهای آن برای نیروهای مسلح دو کشور پرداختند.

در این نشست گفته شد رشد سریع فناوری‌های نوین نیاز به همکاری میان دو کشور در عرصه صنایع دفاعی را افزایش داشته است.

دو طرف همچنین بر عزم خود برای تقویت تلاش‌های مشترک در بخش همکاری‌های دفاعی با تمرکز بر دستیابی به توانمندی و مهارت‌های ویژه در بخش‌های زمینی، دریایی و هوایی تأکید ورزیدند.

ارسال نظر

 
1