خبر فوری

 
اعلام آمادگی اسلام آباد برای همکاری با پکن در انجام تحقیقات در خصوص ترور مهندسان چینی
کد خبر :2058504699

14:15 1403/01/10


برچسب ها : اسلام آباد, انفجار انتحاری, پاکستان و چین, پروژه سی پک, حادثه تروریستی, سفارت چین, سفیر چین, سید محسن نقوی, وزیر کشور پاکستان,

وزیر کشور دولت فدرال پاکستان در دیدار تیم ویژه تحقیقات چین آمادگی اسلام آباد برای همکاری با این تیم برای بررسی ابعاد مختلف پرونده ترور مهندسان چینی را ابراز داشت.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر کشور دولت فدرال پاکستان در دیدار تیم ویژه تحقیقات چین آمادگی اسلام آباد برای همکاری با این تیم برای بررسی ابعاد مختلف پرونده ترور مهندسان چینی را ابراز داشت.

به دنبال وقوع حمله انتحاری به خودروی حامل مهندسان چینی در شهرستان شانگله ایالت خیبر پختون خوا واقع در شمال غربی پاکستان، یک تیم ویژه تحقیقاتی چین برای بررسی ابعاد مختلف این حادثه تروریستی وارد اسلام آباد شد.

سید محسن نقوی وزیر کشور دولت فدرال پاکستان ظهر امروز با حضور در سفارت چین در اسلام آباد با سفیر این کشور و هیئت ویژه اعزامی از پکن دیدار و رایزنی نمود.

وزیر کشور پاکستان در جریان این دیدار گزارشی از آخرین تحقیقات صورت گرفته در خصوص پرونده ترور مهندسان چینی در منطقه شانگله را به اعضای تیم تحقیقات چینی ارائه نمود.

در این دیدار سطح اقدامات صورت گرفته برای تأمین و حفظ امنیت شهروندان چینی در پاکستان مورد بررسی قرار گرفت.

سید محسن نقوی در گفتگو با سفیر چین بر عزم اسلام آباد برای شناسایی تمامی عوامل این حادثه شوم تروریستی و مجازات آنها تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1