خبر فوری

 
 
قتل هولناک 7 شهروند غیر بومی در بندر گوادر پاکستان
کد خبر :2058241110

11:37 1403/02/20


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, بندر گوادر, تجزیه طلب, شهرستان گوادر, شهروندان پاکستانی, گروه های مسلح بلوچ, کارگران پنجابی,

هفت شهروند پاکستانی اهل ایالت پنجاب شب گذشته در اقدام هولناک عناصر ناشناس در بندر گوادر ایالت بلوچستان به قتل رسیدند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| هفت شهروند پاکستانی اهل ایالت پنجاب شب گذشته در اقدام هولناک عناصر ناشناس در بندر گوادر ایالت بلوچستان به قتل رسیدند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر مسلح ناشناس حوالی ساعت 3 بامداد امروز به محل اقامت کارگران غیر بومی در نزدیکی اسلکه ماهیگیری واقع در فاصله 25 کیلومتری بندر گوادر یورش برده و 7 تن از کارگران اهل شهرستان خانیوال ایالت پنجاب پاکستان را به ضرب گلوله به قتل رساندند.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، سید محسن نقوی وزیر کشور دولت فدرال پاکستان و میر ضیاء لانگو وزیر امور داخلی دولت محلی ایالت بلوچستان در بیانیه‌های جداگانه این جنایت هولناک را محکوم نموده و خواستار شناسایی و بازداشت تمامی عناصر دخیل در این جنایت شدند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز در 13 آوریل سال جاری(25 فروردین) 9 مسافر غیر بومی اهل ایالت پنجاب به دست عناصر مسلح ناشناس در شهرستان نوشکی ایالت بلوچستان به قتل رسیدند که مسئولیت آن توسط ارتش آزادی بخش بلوچ بر عهده گرفته شد.

در این حادثه شبه نظامیان مسلح با ایجاد ایست و بازرسی در جاده اصلی مواصلاتی اقدام به بازرسی از خودروهای عبوری نموده و در جریان متوقف نمودن یک دستگاه اتوبوس مسافربری 9 مسافر غیر بومی را شناسایی و آنها را به قتل رساندند.

ارسال نظر

 
1