خبر فوری

 
 
دیدار وزیر امور خارجه پاکستان با سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان
کد خبر :2056865350

10:53 1401/11/04


برچسب ها : اجلاس سازمان همکاری اقتصادی, بلاول بوتو زرداری, پاکستان و ازبکستان, تاشکند, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, وزارت امور خارجه ازبکستان, وزیر امور خارجه پاکستان,

وزیر امور خارجه پاکستان در جریان سفر به ازبکستان با هدف شرکت در نشست وزرای خارجه سازمان اکو با سرپرست وزارت امور خارجه این کشور دیدار نمود.


تاشکند: به گزارش راز نیوز| وزیر امور خارجه پاکستان در جریان سفر به ازبکستان با هدف شرکت در نشست وزرای خارجه سازمان اکو با سرپرست وزارت امور خارجه این کشور دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، بلاول بوتو زرداری رئیس دستگاه دیپلماسی پاکستان که به منظور شرکت در بیست و ششمین نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اقتصادی اکو به تاشکند سفر کرده است روز گذشته با بختیار سعیداف سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در این دیدار نسبت به توسعه همکاری‌های دوجانبه توافق نمودند و بر عزم خود برای افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های انرژی و تجارت تأکید کردند.

لازم به ذکر است وزیر امور خارجه پاکستان برای شرکت در بیست و ششمین نشست شورای وزیران خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی(اکو) با موضوع «سال تحکیم روابط»، روز گذشته در صدر هیئت عالی رتبه وارد شهر تاشکند ازبکستان شد.

طبق اعلام دفتر وزارت امور خارجه پاکستان، سخنرانی در نشست شورای وزیران خارجه اکو و دیدار با مقامات و اعضای هیئت‌های کشورهای خارجی از جمله برنامه‌های بلاول بوتو زرداری وزیر امور خارجه پاکستان در تاشکند خواهد بود.

ارسال نظر

 
1