خبر فوری

 
 
عضو پارلمان بحرین: مردم بحرین عاشق پاکستان هستند، تنها دولتی که به نام اسلام تشکیل شده است
کد خبر :2056801704

10:17 1402/07/13


برچسب ها : اسلام هراسی, پاکستان و بحرین, دولت موقت, روابط دوجانبه, وزیر امور مذهبی پاکستان,

شیخ عادل بن عبدالرحمن المعاده عضو پارلمان و رئیس سابق مجلس بحرین با انیق احمد وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ عادل بن عبدالرحمن المعاده عضو پارلمان و رئیس سابق مجلس بحرین روز سه شنبه 11 مهر به همراه روحانیون اهل سنت پاکستان با انیق احمد وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار کرد.

هیئت علمای پاکستانی شامل مولانا ابوتراب، مولانا عتیق الرحمن شاه کشمیری، پروفسور سجاد قمر و مولانا مقصود احمد، بود.

در این میان پیرامون مولفه هایی چون گسترش اتحاد بین امت اسلامی، حل مشکلات مشترک و اسلام هراسی به طور مفصل رایزنی انجام شد.

وزیر موقت برای امور مذهبی پاکستان در این بین با تاکید بر مسئله برجسته سازی هویت امت توسط کشورهای مسلمان جهت حل مشکلات، گفت: پاکستان همزمان با شب قدر به وجود آمده و بنیاد و اساس این کشور بر مبنای قرآن و اسلام پی ریزی شد. برای حل مشکلات، کشورهای اسلامی باید به طور مشترک هویت امت را برجسته کنند. به عنوان یک مسلمان، تنها فکر کردن به کشور خود مغایر با روح اسلام می باشد و اسلام می آموزد که در دنیا با عزت زندگی کنیم، ما باید هویت خود را با آموزه های قرآنی تطبیق دهیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت که مسلمانان 25درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند و ما مردمان صلح دوست و دارای محبت هستیم. ما باید ضمن نزدیک کردن نسل جوان تحصیلکرده به دین، پاسخ های رضایت بخشی به سوالات مطرح شده در اذهانشان را بدهیم؛ متاسفانه نسل جوان امروز برای حل مسائل آن را در قرآن جستجو نمی کند، نسل جوان ما به قرآن عشق زیادی دارند اما آن را با فهم نمی خوانند.

شیخ عادل عبدالرحمن، نماینده پارلمان بحرین گفت که مردم بحرین عاشق پاکستان هستند، تنها دولتی که به نام اسلام تشکیل شده است. اسلام هراسی در دوره نبوی نیز مورد استفاده افراد ضد اسلام بود. مردم از آشنا شدن با اسلام و نزدیک شدن به آن منع می شوند، دنیا باید پرده از گوش خود بردارد و پیام اسلام را درک کند، آموزه های دینی در مؤسسات آموزشی به تدریج با شدت محدود شده اند.

عضو پارلمان بحرین با هدف تعمیق و گسترش روابط میان دو کشور، از انیق احمد وزیر امور مذهبی پاکستان برای بازدید از بحرین دعوت کرد. 

ارسال نظر

 
1