خبر فوری

 
کشورهای مهم اسلامی باید از نخست وزیر اسرائیل خواستار آتش بس فوری شوند
کد خبر :2055228618

10:05 1402/12/12


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, سفیر فلسطین, غزه, وزیر امور مذهبی پاکستان,

وزیر امور مذهبی پاکستان در دیدار با سفیر فلسطین، گفت: هیئتی از کشورهای مهم اسلامی با پرچم سازمان همکاری اسلامی OIC طی دیدار با نخست وزیر اسرائیل، درخواست آتش بس فوری را بکند.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| احمد  ربیع سفیر فلسطین با انیق احمد وزیر امور مذهبی پاکستان دیدار کرد که در این بین در مورد روابط دو جانبه، امور مورد علاقه مشترک و تحولات فلسطین تبادل نظر صورت گرفت.

وزیر امور مذهبی پاکستان با تصریح بر اینکه مناسبات میان دو کشور  براساس روابط برادرانه می باشند، اظهار داشت که پاکستان به حمایت دیپلماتیک و اخلاقی خود از برادران فلسطینی ادامه خواهد داد. پاکستان از اولین کشورهای حامی جنبش فلسطینی بوده و به این حمایت خود ادامه خواهد داد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امت اسلامی با اتحاد می تواند به حل مسئله فلسطین دستیابد، خاطر نشان کرد: هیئتی از کشورهای مهم اسلامی با پرچم سازمان همکاری اسلامی OIC طی دیدار با نخست وزیر اسرائیل، درخواست آتش بس فوری را بکند. کشورهای مهمی همچون عربستان سعودی، ترکیه، مالزی، اندونزی، ایران، قطر، مصر و پاکستان باید نقش کلیدی ایفا کنند، برای احیای مفهوم امت، مشارکت و همکاری ضروری است. باید تمامی حاکمان کشورهای بزرگ اسلامی، مقابل خانه خدا سوگند یاد کرده و متعهد شوند.

سفیر فلسطین از حمایت و همبستگی پاکستان از فلسطین باتوجه به خشونت و بربریت اسرائیل، تشکر و قدردانی کرد و افزود: 70 درصد از شهدای وحشیگری های اسرائیل زنان و کودکان می باشند که تعداد آنها بیش از 21 هزار نفر می باشد.

احمد ربیع تصریح داشت که اسرائیل بیش از 20 هزار ساختمان را در غزه منهدم کرده است.

ارسال نظر

 
1