خبر فوری

 
ربوده شدن چهار نفر و آزادی دو فرد دیگر از بند سرویس‌های اطلاعاتی پاکستان در بلوچستان
کد خبر :2053225871

14:24 1402/05/26


برچسب ها : آزادی افراد ربوده شده, ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, سرویس های اطلاعاتی پاکستان, شهرستان کیچ, شهروندان بلوچ, عملیات نظامی,

در ادامه روند ربوده شدن شهروندان از ایالت بلوچستان، نیروهای امنیتی ارتش و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی چهار فرد دیگر را از ایالت بلوچستان ربودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در ادامه روند ربوده شدن شهروندان از ایالت بلوچستان، نیروهای امنیتی ارتش و مأموران سرویس‌های اطلاعاتی چهار فرد دیگر را از ایالت بلوچستان ربودند.

گزارش‌های دریافتی از شهرستان کیچ ایالت بلوچستان حاکی از آن است که نیروهای امنیتی ارتش پاکستان مورخه 6 اوت(15 مرداد ماه) حوالی ساعت 12 شب منطقه پل آباد بخش تمپ را تحت محاصره درآورده و با یورش به منزل فردی به نام برکت مراد وی را به همراه سه تن از فرزندانش دستگیر و ناپدید کردند.

اسامی این افراد به این شرح اعلام شده است: برکت مراد، شوکت مراد، بابت مراد و ایاز مراد.

گفتنی است نیروهای امنیتی پاکستان پیش از این در 15 ژوئیه(24 تیر) نیز به منزل فرد مذکور یورش برده و ضمن اذیت و آزار زنان و کودکان موجود در خانه، بابت مراد را بازداشت کردند، اما پس از گذشت مدتی وی را آزاد کردند.

علاوه بر این اطلاعات واصله از شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان حاکی از آن است فیاض علی که ماه جاری میلادی برای دومین مرتبه توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود آزاد و به منزل خود بازگشت.

از سوی دیگر به گزارش منابع آگاه، عملیات نیروهای امنیتی پاکستان در شهرستان خاران که از ابتدای ماه جاری میلادی آغاز شده است همچنان پس از گذشت 17 روز ادامه دارد.

در نتیجه عملیات جستجوی نیروهای ارتش پاکستان تاکنون چندین نفر دستگیر شده‌اند که اسامی برخی از آنان به این شرح است: کاشف ایجباری دانشجو، صمد ساسولی، محمد عیسی دومکی و حفیظ لوراجه.

همچنین فرد ربوده شده بلوچ طی عملیات شبانه نیروهای امنیتی در شب دوازدهم اوت(21 مرداد ماه) در شهرستان کیچ به نام مراد فرزند عبدالمالک ساکن منطقه دازن تمپ نیز آزاد و به منزل خود بازگشته است.

ارسال نظر

 
1