خبر فوری

 
بی ال اف: مسئولیت حمله به سایت شرکت عمرانی در گوادر را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :2051981108

11:35 1403/02/31


برچسب ها : ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شرکت ساختمانی, شرکت عمرانی, شهرستان گوادر, گروه های مسلح بلوچ,

سازمان جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به تأسیسات یک شرکت عمرانی در شهرستان گوادر ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| سازمان جبهه آزادی بخش بلوچستان در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به تأسیسات یک شرکت عمرانی در شهرستان گوادر ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 10 صبح روز 18 مه(29 اردیبهشت) طی عملیاتی تأسیسات یک شرکت عمرانی تحت پروژه سی پک واقع در منطقه نلینت شهرستان گوادر را هدف حمله قرار داده و تمامی خودروها و ماشین آلات را به آتش کشیدند.

وی افزود: ساخت این‌گونه جاده‌ها نه برای توسعه بلوچستان بلکه برای هموار سازی مسیر غارت منابع ملی بلوچستان است.

وی تصریح کرد: در این حمله چند دستگاه خودرو، دامپر، لودر و دیگر ماشین آلات به آتش کشیده شده و منهدم شدند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان عنوان داشت: ما چندین مرتبه به پیمانکاران محلی هشدار داده‌ایم که با حاکمیت اشغالگر پاکستان در انجام پروژه‌های استعماری همکاری نکنند، مشارکت در این‌گونه پروژه‌ها و نادیده‌گیری هشدارها به منزله مشارکت با حاکمیت در نسل کشی جوانان بلوچ به شمار خواهد رفت.

وی افزود: این حملات ما را به عنوان هشدار بنگرید و برای جلوگیری از خسارات بیشتر از مشارکت در پروژه‌های استعماری دولت خودداری نمایید.

وی در پایان بر تداوم حملات تا زمان آزادی کامل بلوچستان تأکید کرد.

ارسال نظر

 
1