خبر فوری

 
ترور معاون کمیسر پنجگور در تیراندازی عناصر ناشناس در بلوچستان پاکستان
کد خبر :2042119180

12:28 1403/05/23


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, ترور, تیراندازی, شهرستان پنجگور, مستونگ, معاون کمیسر, کمیته همبستگی بلوچ,

در پی حمله عناصر ناشناس به خودروی حامل معاون کمیسر شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان در مستونگ، معاون کمیسر پنجگور جان باخت و یک تن دیگر نیز مجروح گردید.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در پی حمله عناصر ناشناس به خودروی حامل معاون کمیسر شهرستان پنجگور ایالت بلوچستان در مستونگ، معاون کمیسر پنجگور جان باخت و یک تن دیگر نیز مجروح گردید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، عناصر ناشناس ساعاتی قبل خودروی حامل ذاکر بلوچ معاون کمیسر شهرستان پنجگور را در شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان هدف حمله قرار دادند.

در نتیجه این حمله تروریستی ذاکر بلوچ در دم کشته شد و عبدالمالک بلوچ رئیس شورای شهرستان پنجگور نیز دچار جراحت شد. عبدالمالک برادر رحمت صالح بلوچ نماینده مجلس محلی ایالت بلوچستان است.

لازم به ذکر است سوء قصد به جان معاون کمیسر پنجگور در حالی صورت می گیرد که وی چندی پیش در مقابله با معترضان در تحصن کمیته همبستگی بلوچ در شهرستان پنجگور از سرکوب این اعتراضات خودداری نمود.

وی طی سخنانی در جمع معترضان، خود را نماینده مردم معرفی نمود و گفت: من نه نماینده حاکمیت بلکه نماینده مردم هستم و سرکوب و خشونت علیه معترضان هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

به گفته منابع آگاه، وی در پی این اظهارات از سوی کمیسر شهرستان پنجگور احضار و مورد بازخواست قرار گرفت، وی حتی در گفتگو با شخص کمیسر ضمن پافشاری بر دیدگاه خود نسبت به معترضان اقدام به ترک جلسه نمود.

ارسال نظر

 
1