خبر فوری

 

جده: به گزارش راز نیوز | کشتی بابر نیروی دریایی ارتش پاکستان از جده عربستان سعودی بازدید کرد و با کشتی نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی (RSNF) مانور دریایی انجام داد.

کشتی بابر نیروی دریایی ارتش پاکستان پس از ورود به بندر جده توسط مقامات ارشد نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی و وابسته نیروی دریایی پاکستان مورد استقبال قرار گرفت.

در طول اقامت هیئت نیروی دریایی پاکستان در بندر جده، کاپیتان سجاد افسر فرماندهی کشتی بابر با دریابان یحیا محمد مجراشی معاون فرمانده ناوگان غربی نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مسائل مربوط به منافع دوجانبه و همکاری بین نیروهای دریایی پاکستان و عربستان سعودی مورد بحث و بررسی مقامات دو کشور قرار گرفت.

در ادامه این دیدار، نیروی دریایی ارتش پاکستان و نیروی دریایی سلطنتی عربستان سعودی (RSNF) رزمایش مشترکی را انجام دادند و هدف از برگزاری این رزمایش ایجاد فرصتی برای افزایش قابلیت همکاری بین هر دو نیروی دریایی عنوان شد.

بازدید کشتی بابر نیروی دریایی ارتش پاکستان از جده و شرکت در مانور دریایی فرصتی را برای هر دو کشور فراهم کرد تا همکاری دفاعی و دریایی خود را تقویت کنند.

کشتی نیروی دریایی بابر PNS BABUR اولین کشتی از چهار کشتی PN MILGEM است که به طور همزمان در کشتی سازی نیروی دریایی استانبول و کارخانه کشتی سازی و مهندسی کراچی ساخته می شود.

 

ارسال نظر

 
1