خبر فوری

 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز | نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیات اطلاعاتی در مستونگ ایالت بلوچستان سه عنصر تروریستی را به هلاکت رساندند.

به گفته روابط عمومی ارتش پاکستان، نیروهای امنیتی نیمه شب 29 مرداد (19 اوت) در شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان عملیات خود را اغاز کردند.

در جریان این عملیات، درگیری شدیدی میان نیروهای امنیتی و شبه نظامیان بلوچ صورت گرفت که در نهایت، 3 عنصر کلیدی ارتش آزادی بخش بلوچ (BLA) به هلاکت رسیده و سه تن دیگر نیز زخمی شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد: تروریست های به هلاکت رسیده در چندین اقدام تروریستی در این منطقه از جمله ترور ذاکر علی بلوچ معاون کمیسر شهرستان پنجگور دست داشتند.

پس عملیات موفقیت آمیز نیروهای امنیتی، سخنگوی ارتش پاکستان خاطر نشان کرد: عناصر تروریستی که در قتل ذاکر علی بلوچ معاون کمیسر شهرستان پنجگور دست داشتند به سزای عمل خود رسیدند.

لازم به ذکر است، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در خصوص ترور ذاکر بلوچ در بیانیه ای اظهار داشت: سازمان ما نسبت به حمله به ذاکر بلوچ معاون کمیسر پنجگور در مستونگ ابراز بی اطلاعی می کند، ذاکر بلوچ هیچگاه در فهرست ترور بی ال ای قرار نداشت.

وی خاطرنشان کرد: ارتش اشغالگر پاکستانی و حکومت دست نشانده وی در بلوچستان همواره در حال تلاش برای توطئه و ارتباط دادن این حادثه به ارتش آزادی بخش بلوچ هستند، سازمان ما این موضوع را به صورت کامل رد می کند.

 

ارسال نظر

 
1