خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ژاپن در صدر یک هیئت شش نفره با فرماندار ایالت سند
کد خبر :2039303795

14:23 1402/07/29


برچسب ها : پاکستان و ژاپن, تجارت, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری, سفیر ژاپن, فرماندار ایالت سند, وادا میتسوهیرو, کامران تیسوری,

وادا میتسوهیرو سفیر ژاپن در پاکستان در صدر یک هیئت شش نفره با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در ساختمان فرمانداری دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| وادا میتسوهیرو سفیر ژاپن در پاکستان در صدر یک هیئت شش نفره با محمد کامران خان تیسوری فرماندار ایالت سند در ساختمان فرمانداری دیدار کرد.

در این دیدار در رابطه با روابط دوجانبه، مناسبات تجاری و اقتصادی، گسترش همکاری تجاری، فرصت های سرمایه گذاری در ایالت سند و امور مورد علاقه دوجانبه تبادل نظر انجام گرفت.

فرماندار ایالت سند با بیان اینکه روابط میان دوکشور با گذر زمان درحال مستحکم تر شدن می باشند، گفت: برای روابط با ژاپن اهمیت بسزایی قائل هستیم. وی با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در ایالت سند، با بیان اینکه سرمایه گذاران ژاپنی می توانند از این فرصت ها بهره مند شوند، افزود: می توان به همراه انرژی و کشاورزی در سایر بخش ها در ایالت سند سرمایه گذاری کرد، در حالی که اقداماتی برای بازسازی زیرساخت ها در کراچی در حال انجام است.

وادا میتسوهیرو سفیر ژاپن اظهار داشت که کشورش متمایل به افزایش روابط اقتصادی با پاکستان است.

ارسال نظر

 
1