خبر فوری

 
 
قتل 6 کارگر پاکستانی به دست ارتش آزادی بخش بلوچ در تربت
کد خبر :2039040169

12:55 1402/07/22


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, تجزیه طلب, جاسوس ارتش, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل 6 کارگر پاکستانی مشغول به کار در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ سازمان تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت قتل 6 کارگر پاکستانی مشغول به کار در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما بر اساس اطلاعات محرمانه دریافتی از بخش اطلاعات سازمان طی عملیاتی در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ 6 تن از عناصر وابسته به ارتش پاکستان را به هلاکت رساندند.

وی افزود: طبق گزارش‌های ارائه شده از سوی بخش اطلاعات ارتش آزادی بخش بلوچ تعداد زیادی از عناصر و جاسوسان ارتش پاکستان در یک خانه تیمی در منطقه ستلایت تاون شهر تربت مستقر بودند و این افراد در حین رفت و آمد به اردوگاه ارتش پاکستان و تردد با خودروهای دشمن مشاهده شده‌اند.

وی گفت: این افراد با پوشش‌های مختلف در حال مخبری برای ارتش پاکستان و فعالیت برای دشمنان بلوچ و نیز فراهم نمودن مکان امن برای اعضای جوخه‌های مرگ رصد شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ حوالی ساعت 12 شب گذشته به خانه تیمی این افراد یورش برده و 6 تن از عناصر وابسته دشمن را به هلاکت رساندند، در حالی که دو تن از عناصر دشمن در حین فرار دچار جراحت شدند که وضعیت یکی از آنان وخیم بود، همچنین یک جوان موجود در خانه مذکور به دلیل سن پایین هیچ آسیبی به وی وارد نشد.

وی اسامی کشته شدگان در این حمله را این‌گونه اعلام نمود: رضوان فرزند الله داد، شهباز فرزند ممتاز، وسیم فرزند ممتاز، شفیق احمد، محمد نعیم فرزند اسلم و اسکندر فرزند رمضان ساکنان شهرهای ملتان و نارووال ایالت پنجاب.

جیئند بلوچ تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ به پیمانکاران محلی و صاحبان رستوران و خانه‌ها هشدار داده است که از ارائه خدمات و تسهیلات به عناصر وابسته به ارتش اشغالگر پاکستان خودداری نمایند، این افراد با تغییر پوشش خود از طرق مختلف در شهر تربت و مناطق حومه آن تحت حمایت ارتش اشغالگر پاکستان در حال فعالیت علیه نهضت آزادی ملی بلوچ بودند.

وی گفت: ما بار دیگر به صاحبان رستوران و خانه‌ها و پیمانکاران محلی هشدار می‌دهیم در صورت ارائه خدامت و تسهیلات به عناصر وابسته به ارتش پاکستان مسئولیت تمامی خسارات مالی و جانی متوجه خودشان خواهد بود.

ارسال نظر

 
1