خبر فوری

 
دیدار وزیر صنعت و تولیدات پاکستان با مقامات ترکمنستان
کد خبر :2038451772

13:58 1403/04/06


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ترکمنستان, رئیس جمهور ترکمنستان, رانا تنویر حسین, روابط دو جانبه, روابط دوجانبه, عشق آباد, وزیر امور خارجه ترکمنستان, وزیر صنایع و تولید پاکستان,

رانا تنویر حسین وزیر صنایع و تولیدات پاکستان در سفر خود به ترکمنستان، به همراه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه، با دیگر مقامات این کشور دیدار و در خصوص روابط دو جانبه گفتگو کرد.


عشق آباد: به گزارش راز نیوز| رانا تنویر حسین وزیر صنایع و تولیدات پاکستان که در صدر هیأتی به ترکمنستان سفر کرده است، روز سه‌شنبه با سردار بردی محمد اف رئیس جمهور و رئیس شورای مردمی این کشور دیدار کرد.

وی در این نشست پیام نخست وزیر پاکستان به رئیس جمهور برای سفر به پاکستان را ابلاغ کرد.

طرفین در این نشست زمینه های همکاری دوجانبه مانند تبادلات بلند پایه، همکاری های تجاری و اقتصادی، همکاری در بخش انرژی، ارتباطات، ترانزیت و تجارت، همکاری پارلمانی و تماس مردمی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 وی در مدت اقامت خود در عشق آباد با وزیر ترکمنستان برای انرژی و صنعت، و رئیس شرکت مواد شیمیایی ترکمن گفتگوهای فنی انجام داد.

رانا تنویر حسین همچنین در تماس با راشد مریدوف معاون کابینه وزیران و وزیر امور خارجه ترکمنستان، در مورد تمامی روابط دوجانبه میان دو کشور گفتگو کرد.

ارسال نظر

 
1