خبر فوری

 
 
دیدار جداگانه سفیر پاکستان در واشنگتن با قانون‌گذاران آمریکایی
کد خبر :2038414114

12:25 1402/05/06


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, سردار مسعود خان, سفارت پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, سناتور آمریکایی, قانون گذار, نماینده کنگره آمریکا, واشنگتن,

سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در واشنگتن روز جمعه به صورت جداگانه با 3 قانون‌گذار سرشناس آمریکایی به دیدار و رایزنی پرداخت.


واشنگتن: به گزارش راز نیوز| سفیر جمهوری اسلامی پاکستان در واشنگتن روز جمعه به صورت جداگانه با 3 قانون‌گذار سرشناس آمریکایی به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی سفارت پاکستان در واشنگتن، سردار مسعود خان در دیدارهای مختلف خود با قانون‌گذاران آمریکایی پیرامون روابط دفاعی، مشارکت اقتصادی و همکاری‌های امنیتی میان اسلام آباد و واشنگتن به بحث و تبادل نظر پرداخت.

طبق بیانیه سفارت پاکستان، سردار مسعود خان با سناتور تودینگ عضو کمیته خزانه داری آمریکا، مایک راجرز نماینده کنگره در روابط خارجی، بازرگانی، علم و حمل و نقل، و کسب و کارهای کوچک و کارآفرینی و الهان عمر رئیس کمیته نیروهای مسلح و نایب رئیس گروه پیشرو کنگره به صورت جداگانه دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدارها روابط دوجانبه پاکستان و آمریکا، آخرین وضعیت منطقه و سطح همکاری‌های موجود دفاعی، اقتصادی و امنیتی میان دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

 
1