خبر فوری

 
 
بی ال ای: مسئولیت حمله به اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان در هوشاپ را بر عهده می‌گیریم
کد خبر :2036906992

12:20 1402/01/16


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, اردوگاه ارتش پاکستان, جیئند بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, هوشاپ,

ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حمله به اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان در شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ مسئولیت حمله به اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان در شهرستان کیچ را بر عهده گرفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ(BLA) در بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ اردوگاه متعلق به نیروهای اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه هوشاپ شهرستان کیچ را هدف حمله قرار دادند، در این حمله چهار نظامی پاکستانی کشته و تعداد زیادی نیز زخمی شدند. در این حمله همچنین یک پهپاد نیز منهدم گردید.

وی افزود: فدائیان ارتش آزادی بخش بلوچ شب گذشته اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان در منطقه هوشاپ را به وسیله راکت آرپی‌جی و دیگر سلاح‌های جدید خودکار هدف قرار دادند، در این حمله که حدود 15 دقیقه به طول انجامید چهار نظامی کشته و تعداد زیادی نیز دچار جراحت شدند.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: در جریان این حمله نیروهای دشمن از پهپادهای نظارتی علیه فدائیان بلوچ استفاده کردند که توسط فدائیان بلوچ منهدم گردید، همچنین یکی از پاسگاه‌های ارتش دشمن در اثر اصابت گلوله آرپی‌جی به صورت کامل تخریب گردید.

وی گفت: نیروهای شکست خورده دشمن پس از این حمله اقدام به شلیک خمپاره به سوی مناطق مسکونی اطراف کردند.

وی تصریح کرد: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را بر عهده می‌گیرد و بر عزم خود برای تداوم این حملات تا زمان خروج کامل نیروهای اشغالگر تأکید می‌کند.

ارسال نظر

 
1