خبر فوری

 
 
دیدار هیئت عالی رتبه بانک جهانی با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند
کد خبر :2036906594

13:21 1401/12/22


برچسب ها : بانک جهانی در پاکستان, پاکستان و بانک جهانی, دولت محلی ایالت سند, سید مراد علی شاه, وزیر ارشد ایالت سند, کراچی,

در جریان دیدار هیئت بلندپایه بانک جهانی با وزیر ارشد ایالت سند پاکستان دو طرف پیرامون مناسبات دوجانبه، روند بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل سال گذشته و احیای بخش کشاورزی در ایالت سند به بحث و تبادل نظر پرداختند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در جریان دیدار هیئت بلندپایه بانک جهانی با وزیر ارشد ایالت سند پاکستان دو طرف پیرامون مناسبات دوجانبه، روند بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل سال گذشته و احیای بخش کشاورزی در ایالت سند به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جان ای روم مدیر بخش آسیای جنوبی بانک جهانی امروز دوشنبه در سطح هیئت عالی رتبه با سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند در کراچی به دیدار و گفتگو پرداخت.

سید مراد علی شاه در این دیدار گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای احیای بخش کشاورزی در ایالت سند را به هیئت عالی رتبه بانک جهانی ارائه داد و گفت: با همکاری بانک جهانی کمک‌های مالی به کشاورزان برای خرید بذر گندم پرداخت شده است.

در ادامه این دیدار هیئت بانک جهانی بر لزوم احیای بخش کشاورزی در ایالت سند و بازسازی مناطق آسیب دیده در سیل تأکید کردند.

هیئت بانک جهانی اعلام داشت در سیل اخیر در پاکستان احتمالاً 8.4 درصد الی 9.1 درصد از افراد قربانی فقر در نتیجه سیل خواهند شد.

در این دیدار همچنین میزان پیشرفت‌های صورت گرفته در پروژه‌های مختلف که با همکاری بانک جهانی در حال اجراست نیز مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظر

 
1