خبر فوری

 
 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به اردوگاه نیروی دریایی پاکستان در تربت
کد خبر :2036379871

16:58 1402/10/02


برچسب ها : پاسگاہ, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر تربت, گروه های مسلح بلوچ, نیروی دریایی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به اردوگاه نیروی دریایی پاکستان واقع در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به اردوگاه نیروی دریایی پاکستان واقع در شهر تربت مرکز شهرستان کیچ ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 7:40 شب گذشته پاسگاه نگهبانی اردوگاه نیروی دریایی واقع در شهر تربت را به وسیله سلاح های سنگین خودکار هدف قرار دادند.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما از فاصله نزدیک این پاسگاه را نشانه گرفتند که در نتیجه آن دو نظامی زخمی شده و خساراتی نیز به پاسگاه مذکور وارد آمد.

وی تصریح کرد: این اردوگاه نیروی دریایی مسئولیت هدایت و کنترل عملیات نظامی در سرتاسر منطقه مکران را بر عهده دارد، از چهار روز گذشته عملیات نظامی ارتش پاکستان در منطقه کوهستانی سیاهجی ادامه دارد و پهپادها در حال پشتیبانی نیروهای پیاده در این عملیات هستند که از اردوگاه مذکور نیروی دریایی هدایت می شوند.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حمله را بر عهده می گیرد، حملات ما علیه ارتش دشمن تا زمان آزادی کامل بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1