خبر فوری

 
جان باختن دو نیروی پلیس طی حملات تروریستی در پیشاور، سوات و باجور
کد خبر :2025211410

10:38 1403/05/26


برچسب ها : پیشاور, حملات تروریستی,

درپی حملات عناصر تروریستی به پاسگاه و کلانتری های نیروی پلیس در پیشاور، سوات و باجور، دو پرسنل پلیس جان خود را از دست داده و یک تن هم زخمی شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| درپی حملات عناصر تروریستی به پاسگاه و کلانتری های نیروی پلیس در پیشاور، سوات و باجور، دو پرسنل پلیس جان خود را از دست دادند.

عناصر تروریستی کلانتری متهرا در پیشاور مرکز ایالت خیبر پختون خوا را با پرتاب نارنجک دستی هدف قرار دادند که خوشبختانه تلفاتی به همراه نداشت و تنها خسارت جزئی به دیوار های ساختمان کلانتری وارد آمده است؛ اما صدای مهیب انفجار، موجب ایجاد رعب و وحشت میان ساکنان منطقه شد.

از طرفی عناصر تروریستی شب چهارشنبه پاسگاه پلیس در سوات را با اقدام به تیراندازی و پرتاب نارنجک ها مورد حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن سرپاسبان مشتاق احمد و زخمی شدن یک پرسنل پلیس دیگر شد. پس از تبادل شدید آتش میان دو طرف، عناصر تروریستی از محل متواری شدند.

همچنین پاسگاه پلیس در منطقه حاجی لونگ پل بخش خار واقع در باجور هم شب هنگام مورد حمله تروریستی قرار گرفت که در این حمله هم گروهبان عالم زیب جان باخت. درپی تیراندازی و پاسخ نیروی پلیس، عناصر مهاجم محل را ترک کردند.

 

ارسال نظر

 
1