خبر فوری

 
 
بازداشت 3 تن از اعضای گروه تجزیه طلب ایالت سند در شهر سکر پاکستان
کد خبر :1622820498

10:40 1400/12/23


برچسب ها : پلیس ایالت سند, پلیس سند, جبهه متحد زنده باد سند, جسمم, دایره مبارزه با تروریسم, سکر,

دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از بازداشت سه تن از اعضای گروه مسلح تجزیه طلب سند طی عملیاتی در شهر سکر واقع در شمال این ایالت خبر داد.


سند: به گزارش راز نیوز| دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند از بازداشت سه تن از اعضای گروه مسلح تجزیه طلب سند طی عملیاتی در شهر سکر واقع در شمال این ایالت خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند در این خصوص خبر داد: نیروهای مبارزه با تروریسم پلیس طی عملیاتی اطلاعاتی موفق شدند سه فرد وابسته به «جبهه متحد زنده باد سند(جسمم)» به نام های راشد سولنگی، مهتاب چنه و عجب تنیو را بازداشت و از آنان مواد منفجره کشف و ضبط نمودند.

طبق گفته سخنگوی دایره مبارزه با تروریسم پلیس، افراد بازداشت شده به مشارکت در چندین عملیات خرابکارانه اعتراف نموده اند، این افراد علاوه بر نصب بمب در خط راه آهن، نسبت به شناسایی مهندسان چینی و نیروهای رنجرز در بندر قاسم شهر کراچی و آسیب رساندن به آنان تلاش نمودند.

پیش از این نیز نیروهای دایره مبارزه با تروریسم پلیس ایالت سند یک عضو وابسته به گروه های تجزیه طلب سند به نام سجاد عزیز ملاح را بازداشت و از وی مواد منفجره کشف و ضبط کردند.

ارسال نظر

 
1