خبر فوری

 
 

 

خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز | گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان در شبانه روز گذشته عملیات های سنگینی علیه سربازان ارتش پاکستان در مناطق مختلف ایالت خیبر پختون خوا و بلوچستان انجام داده است.

بر اساس جزئیات و به گفته محمد خراسانی سخنگوی گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان، عناصر تروریستی در ساعت 9 صبح امروز، خودروی در حال گشت سربازان ارتش پاکستان در منطقه دهکی بخش گریوم شهرستان وزیرستان شمالی را توسط بمب کنار جاده ای مورد هدف قرار دادند که بر اثر آن 3 سرباز ارتش کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

همچنین در تاریخ 5 اردیبهشت (25 آوریل) طی درگیری میان نیروهای امنیتی پاکستان و تروریست های تحریک طالبان در منطقه تیره شهرستان خیبر ایجنسی، 6 سرباز کشته و تعداد دیگری مجروح شدند همچنین 2 تن از عناصر تروریستی نیز طی این درگیری به هلاکت رسیدند.

آنها همچنین شب گذشته 8 اردیبهشت (28 آوریل) نیروهای سپاه مرزی ارتش پاکستان را در منطقه سیرا تنگی بخش سراروغه شهرستان وزیرستان جنوبی مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن یک سرباز ارتش پاکستان کشته و یک دوربین مدار بسته منتصب به سازمان اطلاعات ارتش منهدم گردید.

عناصر تروریستی طالبان پاکستان از سوی دیگر در بامداد جمعه 8 اردیبهشت (28 آوریل) طی حمله به نیروهای پلیس در منطقه شهباز گهرئی شهرستان مردان، 2 سرباز پلیس را پس از تیراندازی زخمی و مجروح نمودند.

در همین حال، تروریست های تحریک طالبان پاکستان عملیات دیگری را علیه نیروهای پلیس در شهرستان قلعه عبدالله ایالت بلوچستان ترتیب دادند که بر اثر آن یک افسر کلانتری کشته و دیگری زخمی گردید.

ارسال نظر

 
1