خبر فوری

 
حمله جبهه آزادی بخش بلوچستان به ارتش پاکستان و پروژه‌های عمرانی در کیچ
کد خبر :2021506728

10:37 1402/05/16


برچسب ها : ارتش پاکستان, بخش تمپ, بخش مند, پاسگاه ارتش پاکستان, تک تیرانداز, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهرستان کیچ, گروه های مسلح بلوچ, کولواه,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان و پروژه‌های عمرانی در 3 منطقه مختلف از شهرستان کیچ خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان‌های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به ارتش پاکستان و پروژه‌های عمرانی در 3 منطقه مختلف از شهرستان کیچ خبر داد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه ابراز داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 8 شب شنبه 14 مرداد ماه اردوگاه مرکزی ارتش پاکستان در منطقه دندار کولواه را از سه جانب با استفاده از راکت و دیگر سلاح‌های خودکار هدف قرار دادند، سنگر بیرونی این اردوگاه در اثر اصابت راکت آرپی‌جی منهدم گردید و چندین راکت دیگر نیز به داخل محوطه اردوگاه اصابت گردید که در نتیجه آن دو نظامی کشته و چندین تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی افزود: همچنین حوالی ساعت 9:40 شب روز پنجشنبه مورخه 12 مرداد ماه نیز فدائیان بی ال اف در منطقه‌ای واقع در میان ملک آباد و نذر آباد بخش تمپ یک شرکت جاده سازی را هدف حمله قرار داده و چندین ماشین آلات ساختمانی از جمله یک تانکر به همراه یک غلتک را به آتش کشیدند، کارگران بازداشت شده در این عملیات پس از تنبیه تحت ارزش‌های انسانی آزاد شدند.

سرگرد گهرام بلوچ خاطرنشان کرد: نیروهای اشغالگر پاکستان برای اهداف نظامی و تداوم اشغال خود اقدام به ساخت جاده در بلوچستان می‌کند، تمامی پروژه‌های عمرانی که بر خلاف منافع ملی بلوچ باشد در اهداف حملات ما قرار خواهند داشت، ما به تمامی کارگران و پیمانکاران هشدار می‌دهیم از مشارکت در این‌گونه طرح‌ها خودداری کنند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما همچنین ساعت 12 روز شنبه 14 مرداد ماه یک پاسگاه دیده‌بانی ارتش پاکستانی واقع در شرق منطقه اپسار از توابع مند را با سلاح تک تیرانداز هدف قرار داده و یک سرباز را به هلاکت رساندند.

سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچ تصریح کرد: تیم تک تیرانداز جبهه آزادی بخش بلوچستان با دقت فعالیت‌های دشمن را تحت نظر دارد و با حمله به اهداف قطعی تلفات جانی را برای دشمن برجای می‌گذارد و حمله مذکور نیز توسط تیم تک تیرانداز ماهر ما با تکیه بر مهارت جنگی انجام شد.

وی در پایان گفت: حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه منافع ارتش اشغالگر و نظام حکومتی پاکستان تا زمان دستیابی کامل به آزادی بلوچستان تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1