خبر فوری

 
 
دیدار هیئت اتحادیه بین المجالس جهانی با وزیر دارایی پاکستان
کد خبر :2020655101

11:14 1402/05/10


برچسب ها : پاکستان و اتحادیه بین المجالس, رئیس اتحادیه بین المجالس, روابط دوجانبه, محمد اسحاق دار, وزیر دارایی, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

هیئتی از اتحادیه بین المجالس جهانی به ریاست دوارته پاچکو رئیس اتحادیه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان دیدار و رایزنی انجام داد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| هیئتی از اتحادیه بین المجالس جهانی به ریاست دوارته پاچکو رئیس اتحادیه با سناتور محمد اسحاق دار وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان دیدار و رایزنی انجام داد.

سناتور محمد اسحاق دار در این دیدار با بیان اینکه پاکستان به دلیل موقعیت جغرافیایی خود حامل مقام استراتژیک بسیار مهم در منطقه است، گفت: موضع ما تبدیل این کشور به قطب منطقه ای کریدور های تجاری و انرژی و افزایش تولید صنعتی و خدمات فناوری اطلاعات است. پاکستان به همین منظور تجارت با کشور های همسایه را به دید ارزش می نگرد.

وی در ادامه با برجسته سازی اهمیت بالای روابط با اتحادیه بین المجالس جهانی برای پاکستان، اظهار داشت که پاکستان به طور مرتب از اتحادیه بین المجالس در مجامع بین المللی برای صلح، رفاه و ثبات اقتصادی جهانی حمایت می کند.

وزیر دارایی پاکستان هیئت را همچنین از اقدامات اخیر دولت آگاه کرد که به گفته او درپی انجام این اقدامات، اقتصاد این کشور پس از ثبات در مسیر رشد اقتصادی گام گذاشته است.

رئیس اتحادیه بین المجالس جهانی از نقش نمایندگان پارلمان پاکستان و پاکستان برای صلح، امنیت، حقوق بشر و توسعه پایدار در سراسر جهان از طریق بسترهای اتحادیه بین المجالس و کنگره بین المللی پارلمانی قدردانی کرد. وی بر عزم خود برای ارتقای روابط بین پارلمان های عضو تاکید کرد. هیأت از وزارت خزانه داری برای حمایت تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1