خبر فوری

 
تروریست‌های اتحاد المجاهدین خراسان یک جوان را به اتهام جاسوسی برای ارتش پاکستان سر بریدند
کد خبر :2019996999

13:50 1401/10/29


برچسب ها : اتحاد المجاهدین خراسان, ارتش پاکستان, ایالت خیبر پختون خوا, پلیس ایالت خیبر پختون خوا, جاسوسی, دایره مبارزه با تروریسم, لکی مروت, کشف جسد,

یک شهروند جوان از اهالی منطقه لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا به اتهام جاسوسی برای ارتش پاکستان و دایره مبارزه با تروریسم توسط عناصر تروریستی گروه اتحاد المجاهدین خراسان سر بریده شد.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| یک شهروند جوان از اهالی منطقه لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا به اتهام جاسوسی برای ارتش پاکستان و دایره مبارزه با تروریسم توسط عناصر تروریستی گروه اتحاد المجاهدین خراسان سر بریده شد.

طبق جزئیات منتشر شده، پلیس شهرستان لکی مروت ایالت خیبر پختون خوا از کشف یک جسد ذبح شده فرد جوان در روستای بارگئی خبر داد و گفت: هویت مقتول وحید الله با سن 19 سال است.

به گفته پلیس این جوان به اتهام جاسوسی توسط افراد مسلح ناشناس که احتمالاً از عناصر گروه‌های تروریستی باشند به قتل رسیده است.

مراد خان، عموی مقتول در این خصوص به پلیس گفت: برادرزاده وی 15 ژانویه(25 دی) به مزرعه رفت و پس از به خانه بازنگشت.

وی گفت: من مطلع شدم افراد مسلح ناشناس، وحیدالله را به همراه موتورسیکلت ربوده‌اند.

یک مقام آگاه در این خصوص گفت: گروه تروریستی «اتحاد المجاهدین خراسان» همراه جسد مذبوح این جوان یک خنجر و یک دست نوشته به زبان پشتو به جا گذاشته‌اند.

وی افزود: طبق پیام درج شده در این دست نوشته، وحیدالله به اتهام جاسوسی برای ارتش پاکستان و دایره مبارزه با تروریسم به قتل رسیده است.

ارسال نظر

 
1