خبر فوری

 
دیدار رهبران پاکستان و کویت در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد
کد خبر :2018884657

13:10 1403/02/10


برچسب ها : امیر کویت, پاکستان و کویت, روابط اقتصادی, روابط دوجانبه, غزه, مجمع جهانی اقتصاد, محمد شهباز شریف, مشعل الاحمد الجابر الصباح, نخست وزیر پاکستان, نشست مجمع جهانی اقتصاد, نوار غزه, همکاری دوجانبه,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در ریاض با مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت دیدار و گفتگو کرد.


ریاض: به گزارش راز نیوز | محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) در ریاض با مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این نشست نخست وزیر پاکستان تصدی سمت امیری کویت را به مشعل الاحمد الجابر الصباح تبریک گفت و تمایل خود را برای همکاری نزدیک با وی برای تبدیل روابط دوجانبه به یک مشارکت اقتصادی سودمند متقابل که در راستای منافع مردم هر دو کشور باشد، ابراز کرد.

مقامات عالی پاکستان و کویت در نوامبر سال 2023 تعدادی تفاهم نامه و توافقنامه برای تعمیق همکاری و تعاملات دوجانبه در حوزه های تجارت و سرمایه گذاری امضا کردند.

به همین مناسبت محمد شهباز شریف به امیر کویت اطمینان داد که این تفاهم نامه ها و توافقات به موقع و کارآمد اجرایی خواهد شد.

علاوه بر روابط دوجانبه، وضعیت منطقه به ویژه بحران غزه نیز مورد بحث و بررسی رهبران پاکستان و کویت قرار گرفت.

نخست وزیر پاکستان در پایان این نشست بار دیگر از مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت دعوت کرد تا در اسرع وقت به پاکستان سفر کند.

ارسال نظر

 
1