خبر فوری

 
 
دیدار حامد عباس لفتا سفیر عراق در اسلام آباد با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :2006009880

15:32 1402/09/14


برچسب ها : پاکستان و عراق, تجارت, حامد عباس, رئیس مجلس سنای پاکستان, رژیم صهیونیستی, روابط دوجانبه, سفیر عراق, غزه, فلسطین, محمد صادق سنجرانی,

حامد عباس لفتا سفیر عراق در اسلام آباد امروز سه شنبه 14 آذر با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در ساختمان پارلمان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حامد عباس لفتا سفیر عراق در اسلام آباد امروز سه شنبه 14 آذر با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در ساختمان پارلمان دیدار کرد.

در این دیدار در رابطه با روابط دوجانبه، امور مورد علاقه مشترک، تحولات اخیر فلسطین و به طور ویژه در خصوص گسترش بیشتر مراودات تجاری تبادل نظر صورت گرفت.

محمد صادق سنجرانی با بیان اینکه روابط دو کشور مبتنی بر دین، برادری، فرهنگ اسلامی و احترام متقابل می باشند و دوطرف ارزش های مشترک داریم، گفت: پاکستان برای روابط دیرینه خود با عراق اهمیت بسزایی قائل است.

رئیس مجلس سنا گفت: ملت عراق ملت شجاعی است که با استقامت بر مشکلات خود فائق آمده است. وی ادامه داد: نیاز به افزایش خطوط هوایی مستقیم بین پاکستان و عراق وجود دارد .

وی افزود: قدرت های بین المللی با وارد کردن فشار بر اسرائیل، آن را ملزم به متوقف کردن نسل کشی مردم بیگناه فلسطین و پایان محاصره غزه کنند تا بتوان آسان تر اقلام ضروری از جمله مواد غذایی و پزشکی را به این منطقه ارسال کرد.

سفیر عراق اظهار داشت: عراق برای روابط دوستانه خود با پاکستان ارزش قائل است و نیاز به توسعه بیشتر روابط اقتصادی و تجاری وجود دارد. وی عملکرد و خدمات پاکستانی های مقیم عراق را ستود و متعهد به فراهم کردن هرگونه تسهیلات به این افراد شد.

حامد عباس لفتا در ادامه تلاش های پاکستان در راستای اتحاد جامعه اسلامی را ستود.

ارسال نظر

 
1