خبر فوری

 
تقویت روابط دوجانبه محور رایزنی مقامات پاکستان و آذربایجان
کد خبر :2005159769

10:39 1403/07/18


برچسب ها : پاکستان و آذربایجان, خضر فرهادوف, رئیس مجلس سنای پاکستان, روابط دو جانبه, سفیر آذربایجان, یوسف رضا گیلانی,

در جریان دیدار سفیر آذربایجان با رئیس مجلس سنای پاکستان ضمن ابراز خرسندی نسبت به سطح روابط موجود، بر توسعه و تقویت بیشتر این روابط تاکید شد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| سید یوسف رضا گیلانی رئیس مجلس سنای پاکستان گفت که پاکستان به روابط خود با آذربایجان که در اشتراکات فرهنگی و دینی گره خورده اند، به دید ارزش می نگرد.

به گزارش بخش رسانه ای مجلس سنا: رئیس مجلس این اظهارات را در دیدار با خضر فرهادوف سفیر آذربایجان اظهار کرد.

رئیس مجلس سنا ضمن ابراز خرسندی نسبت به روند ارتقای سطح مراودات میان دو کشور طی چند سال اخیر، بر لزوم افزایش حجم تجارت میان دوطرف بر اساس پتانسیل موجود تاکید کرد و گفت: روابط صمیمانه ای میان پاکستان و آذربایجان در مجامع بین المللی وجود دارد که نشان دهنده شدت عشق و احترام دو کشور به یکدیگر است.

وی همچنین در خصوص تماس های فی‌مابین در سطح های بلندپایه ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت که باید راه‌ های همکاری دوجانبه از طریق تبادل هیئت‌ها بررسی شود.

گیلانی در ادامه بر تبادل هیئت های پارلمانی جهت تقویت روابط مردمی میان دو کشور، تاکید کرد و از همتای آذربایجان خود برای سفر به پاکستان دعوت به عمل آورد.

سفیر آذربایجان با قدردانی از استقبال گرم رئیس مجلس سنای پاکستان، با برجسته سازی اهمیت مشارکت و تماس های میان پاکستان و آذربایجان در سطوح عالی، خاطر نشان کرد که پاکستان یک کشور مهمی برای آذربایجان است و ما خواستار گسترش بیشتر روابط با پاکستان هستیم.

ارسال نظر

 
1