خبر فوری

 
دیدار سرکنسول های ایران و چین با وزیر ارشد ایالت پنجاب
کد خبر :2004008864

10:54 1402/12/03


برچسب ها : پاکستان و ایران, پاکستان و چین, سرکنسول ایران, سرکنسول ایران در لاهور, سرکنسول چین, سرکنسول چین در لاهور, سید محسن نقوی, وزیر ارشد ایالت پنجاب,

موحد فر سرکنسول ایران و سرکنسول چین در ایالت پنجاب، روز چهارشنبه (2 اسفند) دیدارهای جداگانه ای با سید محسن نقوی وزیر ارشد ایالت داشتند.


لاهور: به گزارش راز نیوز| موحدفر سرکنسول ایران و سرکنسول چین در ایالت پنجاب، روز چهارشنبه (2 اسفند) دیدارهای جداگانه ای با سید محسن نقوی وزیر ارشد ایالت داشتند.

سرکنسول ها به وزیر ارشد بابت تصدی او در سمت رئیس هیئت مدیره بازی کریکت پاکستان PCB تبریک گفتند و متقابلا وزیر ارشد از آنها برای تماشای مسابقات کریکت دعوت کرد.

سرکنسول های دو کشور با تعریف و تمجید از خدمات مردم پسند وزیر ارشد، عملکرد وی را مورد ستایش قرار دادند.

سرکنسول چین با بیان اینکه شما در مدت زمان کم پروژه های مختلف رفاه اجتماعی را با سرعت بالایی به پایان رساندید، افزود: عملکرد شما زبانزد همه است که قابل تحسین می باشد.

وزیر ارشد با تشکر از همکاری سرکنسول در زمینه خاتمه آلاینده ها و دود، چین را شریک استراتژیک پاکستان عنوان کرد و افزود: چین دوستی است که در همه احوال و اوضاع در کنار پاکستان بوده است.

موحدفر سرکنسول ایران در این دیدار با بیان اینکه به درخواست شما مجسمه علامه اقبال لاهوری شاعر برجسته پاکستانی در مشهد نصب شده است، عملکرد بی نظیر وزیر ارشد موقت پنجاب را قابل ستایش عنوان کرد و اظهار داشت: شما طی یکسال گذشته شبانه روزی برای خدمت به مردم فعالیت کردید.

محسن نقوی گفت: پاکستان و ایران پیوندهای تاریخی و مذهبی دارند. وی از همکاری سرکنسول ایران در روابط دوجانبه در یک سال گذشته تشکر کرد.

ارسال نظر

 
1