خبر فوری

 
دیدار و گفتگوی وزیر حمل و نقل و مخابرات بحرین با اسعد محمود وزیر ارتباطات و خدمات پستی پاکستان
کد خبر :2001581790

16:12 1402/05/12


برچسب ها : اسعد محمود, اسلام آباد, پاکستان و بحرین, وزیر ارتباطات پاکستان,

وزیر ارتباطات و خدمات پستی دولت فدرال پاکستان طی دیدار با هیئت بلندپایه بحرینی اظهار داشت: پاکستان دارای روابط دیرینه و مستحکم مذهبی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با بحرین است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| وزیر ارتباطات و خدمات پستی دولت فدرال پاکستان طی دیدار با هیئت بلندپایه بحرینی اظهار داشت: پاکستان دارای روابط دیرینه و مستحکم مذهبی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با بحرین است.

طبق جزئیات اعلام شده، محمد بن ثامر الکعبی وزیر حمل و نقل و مخابرات بحرین که در رأس هیئت عالی رتبه در پاکستان حضور دارد روز پنجشنبه با اسعد محمود وزیر ارتباطات و خدمات پستی دولت فدرال پاکستان دیدار نمود.

اسعد محمود وزیر ارتباطات و خدمات پستی پاکستان در این دیدار گفت: پاکستان دارای روابط دیرینه و مستحکم مذهبی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با بحرین است، ما نیازمند آن هستیم تا علاوه بر گسترش روابط مردمی میان یکدیگر فعالیت‌های اقتصادی خود را در جهت هموار سازی مسیر توسعه در بخش‌های مختلف را نیز ارتقا دهیم.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان از دو دهه گذشته سرمایه گذاری هنگفتی برای ساخت شبکه جاده‌ای کشور مطابق با استانداردهای جهانی نموده است و ما در حال تلاش برای اتصال کاشغر به بندر گوادر از طریق شبکه جاده‌ای هستیم تا بتوانیم بیش از همه در فعالیت‌های گردشگری، فرهنگی، صنعتی، تجاری، اقتصادی و کشاورزی تمامی کشورهای منطقه مشارکت داشته باشیم و وضعیت اقتصادی این کشورها مستحکم گردد.

وی با اشاره به ساخت و تکمیل بزرگراه‌ها و آزادراه‌های ملی و پروژه سی پک تصریح کرد: در حال حاضر فرصت‌های جذابی برای سرمایه گذاران بحرینی در ساخت بزرگراه‌ها وجود دارد.

اسعد محمود در ادامه به اقدامات دولت در بهبود خدمات پستی پاکستان اشاره نمود و افزود: ما در حال توسعه خدمات پستی کشور مطابق با  معیارهای جدید هستیم تا استانداردهای جهانی را دریافت کنیم.

وزیر ارتباطات و خدمات پستی پاکستان تصریح کرد: پلیس راهور و بزرگراه ملی نیز بخشی از وزارت ارتباطات به شمار می‌رود و ما توجه ویژه‌ای بر این بخش داریم و اقداماتی در جهت تشدید و مؤثرتر کردن قوانین راهنمایی و رانندگی در دست انجام است.

در ادامه این دیدار سروان(بازنشسته) محمد خرم آغا معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان راهداری ملی(NHA) گزارشی از پروژه‌های تکمیل شده و در حال تکمیل مرتبط با ترابری را به وزیر بحرینی و هیئت همراه ارائه داد.

ارسال نظر

 
1