خبر فوری

 
 
حملات جبهه آزادی بخش بلوچستان علیه ارتش پاکستان در خاران و آواران
کد خبر :2001253829

09:35 1403/02/11


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاسگاه ارتش پاکستان, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر خاران, شهرستان آواران, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق خاران و آواران ایالت بلوچستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از حمله به نیروهای ارتش پاکستان در مناطق خاران و آواران ایالت بلوچستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما در دو حمله جداگانه در خاران و آواران نیروهای اشغالگر پاکستانی را مورد حمله قرار دادند که در نتیجه آن 2 نظامی کشته و 3 تن دیگر نیز زخمی شدند.

وی گفت: فدائیان بلوچ ما حوالی 5 شامگاه دیروز(یکشنبه) نیروهای مستقر در پاسگاه ارتش پاکستان واقع در منطقه کنیچی از توابع بخش کولواه شهرستان آواران را به وسیله اسلحه تک تیرانداز نشانه گرفتند که منجر به کشته شدن یک نظامی شد.

وی افزود: فدائیان بلوچ ما سپس با استفاده از جدیدترین سلاح‌های خود به سمت پاسگاه مذکور یورش بردند که در نتیجه آن یک نظامی مجروح و خساراتی نیز به پاسگاه وارد آمد.

سخنگوی بی ال اف تصریح کرد: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 19 دیشب پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی در نزدیکی پل ریمکی واقع در منطقه پتکن شهرستان خاران را نیز توسط سلاح‌های سنگین و جدید خود مورد حمله قرار دادند که منجر به کشته شدن یک نظامی دشمن و زخمی شدن 2 تن دیگر گردید.

وی عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این حملات را بر عهده می‌گیرد و حملات ما علیه نیروهای دشمن تا زمان آزادی سرزمین بلوچ تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1