خبر فوری

 
 
2 کشته و 10 زخمی بر اثر انفجار بمب در شهر کراچی پاکستان
کد خبر :106147990

09:36 1397/08/26


برچسب ها : انفجار بمب, پاکستان, قائد آباد, کراچی,

بر اثر انفجار بمب در زیر پل منطقه قائد آباد کراچی 2 نفر کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند،همچنین از محل حادثه یک بمب دیگر نیز کشف گردیده است.


 

کراچی:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری جیو،بر اثر انفجار بمب در زیر پل منطقه قائد آباد کراچی 2 نفر کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند،همچنین از محل حادثه یک بمب دیگر نیز کشف گردیده است.

بر اساس جزئیات این گزارش،امیر شیخ معاون بازرس کل پلیس کراچی در گفتگو با خبرگزاری جیو اظهار داشت:انفجار در ساعت 10:45 دقیقه شب در مسیر بزرگراه ملی و در زیر پل منطقه قائد آباد به وقوع پیوست و بر اثر آن تعداد زیادی زخمی شدند که آنها را برای درمان و مداوا به بیمارستان منتقل نمودیم و 2 تن از این مجروحین به علت شدت جراحات جان باختند.

دکتر سیمی جمالی رئیس بیمارستان جناح شهر کراچی با تایید خبر جان باختن 2 تن از مجروحین حادثه از وضعیت وخیم 5 تن دیگر خبر داد.

یکی از کشته شدگان این حادثه به نام پپو فرزند مشتاق می باشد که 16 سال سن داشت و نام مجروحین نیز به این شرح میباشد:رشید رفیق،مشتاق بلال،حق نواز،صدیق داوود،ارسلان طارق،الله دتا،قمر عباس،شهاب الدین،منیر و شاهد.

طبق گفته پلیس بر اثر این انفجار،برق رسانی به منطقه متوقف گردیده است و شیشه ساختمان های واقع در اطراف این حادثه،شکسته شده اند.

بر اساس اعلام رئیس پلیس منطقه ملیر،به محض با خبر شدن از وقوع حادثه،منطقه به صورت کامل تحت محاصره پلیس و نیروهای امنیتی قرار گرفته است و تیم خنثی سازی بمب نیز بلافاصله در منطقه حضور پیدا کردند.

طبق گفته منابع تیم خنثی سازی بمب،از محل حادثه یک بمب دیگر در داخل ظرف غذا کشف گردید که حدود نیم کیلو وزن داشت،که این بمب توسط تیم خنثی سازی در پشت مرکز پلیس قائد آباد خنثی گردید.

بر اساس اعلام امیر شیخ معاون بازرس کل پلیس کراچی،هر دو بمب از نوع تایمر دار بودند و بمب منفجر شده در یک ساک دستی تعبیه شده بود.

از سوی دیگر،راجه عمر خطاب مسئول گروه مخصوص تحقیقات جرم(CTD) در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:به نظر میرسد در این انفجار از ماده منفجره با شدت انفجار پایین تر استفاده شده است.

سید مراد علی شاه وزیر ارشد ایالت سند با پیگیری این انفجار،از معاون بازرس کل پلیس،خواستار گزارش در این رابطه شد و دستور معالجه هرچه سریع و رسیدگی به وضعیت مجروحین حادثه را صادر نمود.

ارسال نظر

 
1