خبر فوری

 
 
2 کشته طی انفجار در مجتمع قضایی شهر لدهیانا ایالت پنجاب هند
کد خبر :1975405262

15:30 1400/10/02


برچسب ها : انفجار, انفجار بمب, انفجار مواد منفجره, بازجویی, بمب گذاری, پلیس هند, پنجاب هند, سیستم قضایی, عملیات محاصره, محاصره,

انفجاری در مجتمع قضایی شهر لدهیانا ایالت پنجاب هند رخ داد که بر اثر این انفجار دو تن کشته و افراد متعددی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.


 

پنجاب: به گزارش راز نیوز | به گزارش رسانه‌های هندی، انفجاری در مجتمع قضایی شهر لدهیانا ایالت پنجاب هند رخ داد که بر اثر این انفجار دو تن کشته و افراد متعددی زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته پلیس شهر لدهیانا، این انفجار بعد از ظهر روز پنجشنبه در طبقه اول ساختمان قضایی رخ داد که در نتیجه، تلفات زیادی متحمل ساختمان و ساکنین آن گردید. همچنین نیروهای پلیس پس از این انفجار منطقه را محاصره کرده و بازجویی را از مردم شروع کردند.

به گفته چارنجیت چانی وزیر ارشد ایالت پنجاب هند، هدف از این بمب گذاری، یر هم زدن نظم و قانون شهر در آستانه انتخابات مجلس می باشد.

به گزارش رئیس پلیس شهر لدهیانا، جسدی در نزدیکی محل انفجار کشف شده است که گمان میرود حامل مواد منفجره بوده و یا به دلیل نزدیکی آن به محل مرکزی انفجار جان باخته است، همچنین تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

به گفته رسانه های هندی، تحقیقات بر روی چگونگی تحویل مواد منفجره به محل دادگاه با وجود نیروهای امنیتی مربوطه، متمرکز است.

 

ارسال نظر

 
1