خبر فوری

 
 
جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت حمله به دفتر سازمان اطلاعات پاکستان را بر عهده گرفت
کد خبر :1989691416

16:10 1401/12/20


برچسب ها : آی اس آی, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سازمان اطلاعات پاکستان, سرگرد گهرام بلوچ, شهر خاران, گروه های مسلح بلوچ,

جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) از گروه‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به دفتر سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) در منطقه خاران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان(BLF) از گروه‌های مسلح تجزیه طلب بلوچ در بیانیه‌ای مسئولیت حمله به دفتر سازمان اطلاعات پاکستان(ISI) در منطقه خاران ایالت بلوچستان را بر عهده گرفت.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ حوالی ساعت 7 عصر روز جمعه 10 مارس(19 اسفند) دفتر سازمان اطلاعات پاکستان واقع در منطقه بیلچر لاج شهر خاران را به وسیله نارنجک هدف قرار دادند.

وی افزود: نارنجک پرتاب شده به داخل دفتر اصابت گردید، در هنگام این حمله تعدادی زیادی از کارمندان این سازمان در داخل دفتر حضور داشتند که منجر به زخمی شدن چندین تن از کارمندان حاضر در دفتر شد. پس از این حمله نیروهای دشمن اقدام به تیراندازی بی هدف به سوی مناطق مسکونی کردند.

سرگرد گهرام بلوچ گفت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت این اقدام را بر عهده می‌گیرد و حملات علیه نیروهای اشغالگر دشمن تا زمان آزادی کامل بلوچستان اشغالی تداوم خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1