خبر فوری

 
 
کشته و زخمی شدن 13 نیروی نظامی پاکستان در حملات شبه نظامیان بلوچ در شهرستان پنجگور
کد خبر :1989168018

13:01 1402/01/25


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بلوچستان پاکستان, پذیرش مسئولیت حمله, پنجگور, حمله مسلحانه, شبه نظامیان بلوچ, شهرستان پنجگور, گروه های مسلح بلوچ,

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای مسئولیت دو حمله علیه نظامیان ارتش پاکستان در شهرستان پنجگور را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ BLA در بیانیه ای گفت: شبه نظامیان طی دو حمله با هدف قرار دادن یک کاروان نظامی و یک پاسگاه ارتش در شهرستان پنجگور، 4 نیروی دشمن را به هلاکت رسانده و 9 تن را زخمی کردند.

به گفته او: شبه نظامیان صبح 23 فروردین بر پایه اطلاعات سازمان، دو خودروی ارتش اشغالگر پاکستان را در محدوده پروژه سی پیک منطقه سرادک گومازن از شهرستان پنجگور هدف قرار دادند. در این حمله 4 نظامی سوار در یک خودرو در دم کشته شدند درحالیکه تعدادی نیز زخمی شدند. ازطرفی سرنگونی یک خودروی نظامی دیگر درحال فرار از محل حمله، منجر به زخمی شدن 7 نظامی شد.

وی افزود: شب 24 فروردین، شبه نظامیان در حمله ای دیگر، پاسگاه ارتش در نزدیکی پل رخشان در پنجگور را هدف قرار دادند که منجر به زخمی شدن دستکم دو نظامی شد .

جیئند بلوچ در پایان بیانیه اش خاطر نشان ساخت که ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این دو حمله را برعهده می گیرد و برتعهد خود تاکید می کند که مبارزه ما تا خروج کامل نیروهای اشغالگر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1