خبر فوری

 
بی ال آ: توقیف خودروی جیره و انهدام ماشین آلات شرکت ساخت و ساز در بلوچستان
کد خبر :1988970058

11:28 1403/05/22


برچسب ها : BLA, ارتش آزادی بخش بلوچ, بخش تمپ, بلوچستان, پذیرش مسئولیت حمله, زامران, شهرستان کیچ,

ارتش آزادی بخش بلوچ BLA طی بیانیه ای اذعان کرد که ضمن توقیف خودروی حامل جیره غذایی برای ارتش، ماشین‌آلات یک شرکت ساخت و ساز ارتش را هم مورد حمله قرار داده و منفجر کردیم.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ BLA طی بیانیه ای اظهار داشت که شبه نظامیان سازمان طی دو عملیات در مناطق تمپ و زامران از توابع شهرستان کیچ، به شرکت های وابسته به ارتش پاکستان خساراتی وارد آوردند.

جیئند بلوچ سخنگوی این سازمان جدایی طلب، خاطر نشان کرد که خودروی حامل مواد غذایی برای ارتش اشغالگر را در منطقه شاه آپ واقع در تمپ توقیف کردیم؛ شبه نظامیان پس از تذکر به راننده بلوچ، وی را رها کردند.

سخنگو خاطر نشان کرد که ارتش اشغالگر پاکستان به دلیل ترس از حملات، از خودروهای شخصی استفاده می کند. ما پیش از این هم هشدار داده ایم، افرادی که مسئول تامین آذوقه برای ارتش اشغالگر هستند، خودشان مسئول خسارت جانی و مالی احتمالی خواهند بود.

وی ادامه داد که سرمچار های بلوچ در عملیاتی دیگر در زامران نزدیکی پایگاه دشمن، ماشین آلات شرکت ساخت و ساز ارتش اشغالگر پاکستان را هدف قرار دادند. در این عملیات فدائیان بلوچ با نصب بمب، تجهیزات این شرکت را منفجر کردند.

وی تاکید کرد که عملیات های ما تا خروج کامل ارتش اشغالگر پاکستان از بلوچستان ادامه خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1