خبر فوری

 
 
حمله ارتش آزادی بخش بلوچ به نیروهای پاکستانی در مشکه و دکی
کد خبر :1987885151

09:04 1403/03/31


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, ارتش پاکستان, تجزیه طلب, جیئند بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای طی 2 عملیات جداگانه نیروهای ارتش پاکستان را در مناطق مشکه و دکی هدف حمله قرار دادند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| ارتش آزادی بخش بلوچ موسوم به بی ال ای طی 2 عملیات جداگانه نیروهای ارتش پاکستان را در مناطق مشکه و دکی هدف حمله قرار دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ طی عملیاتی 2 تن از اعضای جوخه مرگ وابسته به ارتش و نهادهای امنیتی پاکستان را در منطقه مشکه شهرستان آواران هدف حمله قرار داده و به قتل رساندند.

وی افزود: فدائیان بی ال ای در این عملیات به منطقه نوکجو پُچر واقع در مشکه یورش برده و دو تن از اعضای جوخه مرگ به نام های دولت محمد حسنی و مرید محمد حسنی را به هلاکت رسانده و سلاح های آنها را ضبط نمودند.

جیئند بلوچ خاطرنشان کرد: این افراد به سرپرستی فردی به نام میر دینو در جرایم مختلفی همچون یورش به خانه های مردم و ربودن افراد و نیز زورگیری از مردم فقیر بلوچ و ضرب و شتم مردم بی گناه در مشکه و مناطق حومه آن نقش داشتند.

سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ در پایان این بیانیه گفت: فدائیان بلوچ ما همزمان در یک عملیات جداگانه پاسگاه ارتش اشغالگر پاکستانی واقع در منطقه دکی را به وسیله سلاح های جدید و نارنجک انداز هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن یک نظامی دشمن در دم کشته شد و خسارات مالی و جانی سنگینی نیز به نیروهای دشمن وارد آمد.

ارسال نظر

 
1