خبر فوری

 
 
بی ال اف: یک جاسوس پاکستانی را به ضرب گلوله به هلاکت رساندیم
کد خبر :1987360975

12:23 1402/12/24


برچسب ها : ارتش پاکستان, جاسوس ارتش, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای از قتل یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان خبر داد.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| جبهه آزادی بخش بلوچستان از سازمان های تجزیه طلب مسلح بلوچ در بیانیه ای از قتل یک جاسوس وابسته به نهادهای امنیتی پاکستان خبر داد.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان در این بیانیه اعلام داشت: فدائیان بلوچ ما یک جاسوس وابسته به ارتش پاکستان به نام بالاچ بشیر را در منطقه هوت آباد شهرستان کیچ هدف تیراندازی قرار داده و به قتل رساندند.
وی افزود: بالاچ فرزند بشیر ساکن منطقه بالیچه بخش تمپ چندین سال عضو بی ال اف بوده اما در سال 2019 میلادی تسلیم نیروهای امنیتی پاکستان شد و پس از آن به طور رسمی به سازمان استخبارات نظامی ارتش(MI) خدمت نمود.
وی تصریح کرد: این جاسوس در شهادت فعالان ملی گرای بلوچ همچون شهیک بلوچ، ناکو تلانگ، کامران نودی، جعفر ثنا و غیره نقش داشت.
سرگرد گهرام بلوچ گفت: بالاچ بشیر در عملیات های مختلف نظامی ارتش پاکستان در مناطق مزن بند، کلبر و ناصر آباد مشارکت داشت و به ارائه خدمت به آنها مشغول بود.
وی افزود: او همچنین در جرایم مدنی مختلف همچون قتل شهروندان بی گناه و همکاری در ربودن افراد نقش داشت.
سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان اظهار داشت: بالاچ بشیر به دلیل ارتکاب خیانت علیه سرزمین بلوچ، همکاری در نسل کشی مردم بلوچ و ضربه به امنیت ملی و سرزمین بلوچ به ضرب گلوله به هلاکت رسید که مسئولیت آن را جبهه آزادی بخش بلوچستان بر عهده می گیرد.
وی خاطرنشان کرد: تمامی افراد و عناصری که در زمینه نسل کشی مردم بلوچ و خیانت به ملت و سرزمین بلوچ با حاکمیت اشغالگر پاکستان همکاری کنند در اهداف ما قرار دارند.

ارسال نظر

 
1