خبر فوری

 
 
تاکید کمیساریای عالی غنا بر سرمایه گذاری در کشورش طی بازدید از اتاق صنعت و تجارت کراچی
کد خبر :1987031721

17:10 1402/04/21


برچسب ها : اتاق بازرگانی و صنایع کراچی, پاکستان و جمهوری غنا, تجارت, روابط دوجانبه, سرمایه گذاری,

اوسو بوتنگ کمیساریای عالی غنا امروز (چهارشنبه 21 تیر) از اتاق بازرگانی و صنایع کراچی بازدید و با مقامات این اتاق از جمله محمد طارق یوسف رئیس اتاق بازرگانی و صنایع دیدار کرد.


کراچی: به گزارش راز نیوز| اوسو بوتنگ کمیساریای عالی غنا امروز (چهارشنبه 21 تیر) از اتاق بازرگانی و صنایع کراچی بازدید و با مقامات این اتاق از جمله محمد طارق یوسف رئیس اتاق بازرگانی و صنایع دیدار کرد.

اوسو بوتنگ کمیساریای عالی غنا، به جامعه تجاری و صنعتی کراچی توصیه کرد که برای سرمایه گذاری های خود به غنا نگاه کنند، زیرا کشورش مشوق های زیادی برای سرمایه گذاران خارجی ارائه می دهد که می توانند واحدهای تولیدی خود را در یک محیط امن، مطمئن و با ثبات راه اندازی کنند.

وی افزود: چشم انداز سرمایه گذاران خارجی واقعا خوب است و بازگشت سرمایه نیز برای شما در غنا که به عنوان واحه صلح در غرب آفریقا شناخته می شود، جالب خواهد بود. مزیت‌هایی که می‌توانید در غنا از آن برخوردار شوید بسیار زیاد است. وی بر لزوم شناسایی مشترک حوزه‌های سودمند برای دوطرف تاکید کرد تا روابط تجاری، سرمایه‌گذاری و اقتصادی بین دو کشور تعمیق بیشتری یابد.

گفتنی است در این بین به همراه رئیس اتاق صنعت و تجارت کراچی، توصیف احمد معاون ارشد، حارث آگر معاون دوم رئیس اتاق، ضیاء العرفین رئیس کمیته فرعی روابط دیپلماتیک و سفارت ها حضور داشتند.

ارسال نظر

 
1