خبر فوری

 
سفیر اتیوپی: به دنبال بهره مندی از تجربیات پاکستان در توسعه زیر ساخت آی سی تی هستیم
کد خبر :1986183129

10:03 1403/07/12


برچسب ها : پاکستان و اتیوپی, روابط دو جانبه, سفیر اتیوپی, شیزا فاطمه خواجه, وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان,

آقای جمال بیکر عبدالله سفیر اتیوپی با خانم شزه فاطمه خواجا وزیر مشاور دولت پاکستان برای فناوری اطلاعات و ارتباطات دیدار کرد.


اسلام‌آباد: به گزارش راز نیوز| خانم شزه فاطمه خواجا وزیر مشاور دولت پاکستان برای فناوری اطلاعات و ارتباطات در بیانی اظهار کرد که اقدامات برای دیجیتال سازی کشور تحت چشم انداز نخست وزیر ادامه دارد و از طرفی برای تبدیل کشور به اقتصاد بدون نقد متعهد می باشیم.

به گزارش وزارت فناوری اطلاعات: روز چهارشنبه آقای جمال بیکر عبدالله سفیر اتیوپی با خانم شزه فاطمه خواجا وزیر مشاور دولت پاکستان برای فناوری اطلاعات و ارتباطات در دفتر وی دیدار کرد.

وزیر مشاور با مهم خواندن ارتقای ارتباطات دو کشور در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، خاطر نشان کرد که این حوزه در پاکستان به سرعت درحال رشد است و اقدامات برای دیجیتال سازی کشور تحت چشم انداز نخست وزیر جریان دارند. به دنبال دیجیتال سازی جامعه، اقتصاد و حکومت می باشیم.

وی افزود: ما برای تبدیل کشور به اقتصاد بدون نقد متعهد هستیم و می خواهیم پرداخت های دیجیتال در کشور توسعه یابد. اتیوپی می تواند از تجربیات پاکستان در میدان آی تی و ارتباطات بهره مند شود و ما از شما در این حوزه حمایت خواهیم کرد.

سفیر اتیوپی در این بین ضمن ستودن پتانسیل بالای پاکستان در حوزه فناوری اطلاعات، با اعلام تمایل کشورش جهت افزایش مناسبات و همکاری ها در این حوزه، گفت: می خواهیم از تجربیات پاکستان در توسعه زیرساخت ICT بهره مند شویم.

ارسال نظر

 
1