خبر فوری

 
 
ربوده شدن دو جوان بلوچ از مناطق حب و خاران توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :1985132571

16:13 1401/12/20


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده بلوچ, حب, سازمان اطلاعات پاکستان, شهرستان لسبیله, شهروندان بلوچ, نیروهای امنیتی پاکستان,

نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه روند ربودن شهروندان بلوچ طی دو عملیات جداگانه در مناطق حب و خاران ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ را دستگیر و ناپدید کردند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در ادامه روند ربودن شهروندان بلوچ طی دو عملیات جداگانه در مناطق حب و خاران ایالت بلوچستان دو شهروند بلوچ را دستگیر و ناپدید کردند.

طبق جزئیات اعلام شده، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان دو روز قبل 18 اسفند ماه طی عملیاتی با یورش به منزلی در نزدیکی کافه رستوران «دارو» در منطقه حب شهرستان لسبیله یک جوان بلوچ به نام جاوید فرزند غلام قادر را بازداشت و به همراه خود بردند.

به گفته منابع آگاه، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در جریان این عملیات زنان و کودکان موجود در خانه را مورد اذیت و آزار قرار دادند.

از سوی دیگر اطلاعات واصله از شهرستان خاران ایالت بلوچستان نیز حاکی از ربوده شدن یک شهروند بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان است.

طبق اعلام منابع آگاه، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان شب گذشته یک فرد عابر در خیابان منتهی به بیمارستان دولتی را ربودند، هویت این فرد ربوده شده اعلام نشده است.

لازم به ذکر است شب گذشته دفتر سازمان اطلاعات پاکستان در شهرستان خاران توسط یک بمب دست ساز هدف حمله قرار گرفت که مسئولیت آن را جبهه آزادی بخش بلوچستان بر عهده گرفت.

ارسال نظر

 
1