خبر فوری

 
انهدام یک دکل مخابراتی در مستونگ توسط شبه نظامیان تجزیه طلب بلوچ
کد خبر :1975406557

09:50 1403/05/17


برچسب ها : انهدام دکل مخابراتی, تجزیه طلب, جبهه آزادی بخش بلوچستان, سرگرد گهرام بلوچ, گروه های مسلح بلوچ, مستونگ,

شبه نظامیان تجزیه طلب جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی در شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان یک دکل مخابراتی را به آتش کشیده و منهدم نمودند.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز| شبه نظامیان تجزیه طلب جبهه آزادی بخش بلوچستان طی عملیاتی در شهرستان مستونگ ایالت بلوچستان یک دکل مخابراتی را به آتش کشیده و منهدم نمودند.

سرگرد گهرام بلوچ سخنگوی جبهه آزادی بخش بلوچستان با انتشار بیانیه ای در این باره اظهار داشت: فدائیان بلوچ ما حوالی ساعت 9:30 صبح روز دوشنبه مورخه 5 اوت دکل های مخابراتی متعلق به شرکت های تلی نار و یوفون واقع در منطقه کد کوچه در مستونگ را با تیراندازی به آتش کشیدند.

وی گفت: ارتش اشغالگر پاکستان به منظور هدف قرار دادن آزادی خواهان بلوچ اقدام به نصب دکل های مخابراتی می کنند، اما فدائیان بلوچ ما نسبت به این موضوع آگاه هستند.

وی افزود: تیم فنی و اطلاعاتی بی ال اف با همکاری مشترک خود تمامی فناوری هایی که علیه مبارزان آزادی خواه مورد استفاده قرار می گیرد را هدف قرار خواهند داد.

سرگرد گهرام بلوچ در پایان این بیانیه عنوان داشت: جبهه آزادی بخش بلوچستان مسئولیت وارد کردن خسارت به دکل های مخابراتی را بر عهده می گیرد و تا زمان تحقق بلوچستان آزاد نیروهای اشغالگر و تمامی تجهیزات آنها مورد هدف ما قرار خواهند داشت.

ارسال نظر

 
1