خبر فوری

 
 
دیدار مدیر اجرایی شرکت الاتصالات امارات متحده عربی با وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان
کد خبر :1975010686

13:04 1401/10/01


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, سید امین الحق, مدیرعامل شرکت هلدینگ بین المللی و اتصالات امارات, وزیر فدرال فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور پاکستان,

میخائیل گرچوک مدیر اجرایی شرکت الاتصالات امارات متحده عربی روز گذشته با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| میخائیل گرچوک مدیر اجرایی شرکت الاتصالات امارات متحده عربی روز گذشته با سید امین الحق وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون امور مختلف مربوط به همکاری‌های دوجانبه در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید امین الحق وزیر فدرال پاکستان در این دیدار با بیان اینکه آینده فناوری پاکستان به ارائه فناوری فایو جی گره خورده است اظهار داشت: نخستین اولویت ما گسترش پوشش فورجی در سرتاسر کشور است، ما نمی‌خواهیم پاکستان در عرصه فناوری از جهان بازبماند.

وی افزود: تمامی شرکت‌های فعال در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات برای حضور در پاکستان آماده باشند، وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات هرگونه همکاری لازم با شرکت‌های اپراتور تلفن همراه را فراهم خواهد نمود. شرکت‌های ارتباطاتی نقش خود در زمینه ارائه جدیدترین تکنولوژی جهان در پاکستان را ایفا نمایند. تمام اقدامات ممکن برای تبدیل تجارت 5G به یک تجارت دوستانه از سوی دولت در حال انجام است. در مرحله اولیه پوشش آزمایشی فایو جی در نقاط ویژه شهرهای بزرگ آغاز خواهد شد.

هیئت اتصالات امارات متحده عربی نیز در این دیدار از اقدامات وزیر فدرال پاکستان در زمینه ارتباطات در پاکستان تمجید کرد.

میخائیل گرچوک مدیر اجرایی شرکت الاتصالات گفت: ما خواهان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات پاکستان هستیم.

ارسال نظر

 
1